تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد رسانه های مازندران از بی توجهی استاندار به مطالبات مردمی

در پی عدم پاسخ به سوالات خبرنگاران در نمایشگاه رسانه های استان صورت گرفت:

رسانه های مازندران از بی مهری نماینده اول دولت در مازندران انتقاد کردند و خواستار توجه استاندار برای پاسخ به سوالات اهالی رسانه های استان شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان مازندران حضور یافت.

خبرنگار فارس براساس رسالت حرفه‌ای در زمان حضور مسؤولان یکی از مسائل و مشکلات استانی را مطرح کرده و پاسخ متولیان را در حوزه‌های تخصصی انعکاس می‎دهد،اما استاندار در زمان حضورش در غرفه‌ها اعلام کرد که فقط برای بازدید حضور پیدا کرد و فرصت برای مصاحبه ندارد.

پس از اتمام بازدید نمایشی استاندار از نمایشگاه با چند نفر از خبرنگاران مستقر در نمایشگاه مطبوعات مصاحبه کردیم و نظرات آنها را جویا شدیم.

علی پاداشی خبرنگار خبرگزاری ایکنا در ارتباط با حضور کوتاه مدت استاندار در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: انتظار بود که نماینده دولت حداقل سه ساعت وقت برای این نمایشگاه اختصاص می‌داد.

وی اضافه کرد: وقت بحث پرسش از استاندار را مطرح کردم به من اعلام کرد که بنده فقط برای بازدید آمدم.

سمیه کریمی دیگر خبرنگار مازندرانی حاضر در نمایشگاه گفت: وقت برنامه‌ریزی شده استاندار مازندران برای نمایشگاه کافی نبود.

خانم غزانی خبرنگار همولایتی در ارتباط با وقت کمی که استاندار مازندران برای نمایشگاه گذاشت، افزود: در طول سال چند بار نمایشگاهی در ارتباط با رسانه برگزار می‎شود که مسؤول ارشد استانی حاضر نشد وقت بیشتری در این ارتباط اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: در طول 365 روز سال رسانه‌ها تریبون دولت و مسؤولان استانی هستند انتظار بود که یک روز استاندار برای رسانه‌ها وقت بیشتری اختصاص بدهد.

حسن قمی خبرنگار خبرگزاری مهر اظهار کرد: نمایشگاه رخداد و رویداد بزرگ در حوزه رسانه است، انتظار بود استاندار مازندران مانند دیگر استاندارهای کشور وقت بیشتری به رسانه‌ها می‌داد.

فاطمه حسین زاده خبرنگار هفته نامه قارن در ارتباط با وقت کمی که استاندار مازندران در نمایشگاه مطبوعات اختصاص داد، افزود: استاندار حتی برای نوشتن یک جمله یادگاری در غرفه ما وقت نگذاشت.

خبرنگار خبرگزاری شبستان هم در ارتباط عدم پاسخگوی استاندار به رسانه‌ها گفت: وقتی برای پاسخگوی در اختیار ما نگذاشت و ما تنها رسانه تخصصی در حوزه دینی بودیم که مجال داده نشد تا یک سؤال در ارتباط با این حوزه بپرسیم.

عمران حامی خبرنگار هفته نامه حامی شمال بیان کرد: 365 روز در دغدغه‌های مسؤولان را مطرح می‎کنیم، انتظار بود که نماینده دولت وقت بیشتری برای رسانه‌ها اختصاص می‌داد.

عباسعلی کوشکی خبرنگار با سابقه مازندرانی در ارتباط با وقت اندک استاندار در نمایشگاه مطبوعات، افزود: انگیزه و هدف این نمایشگاه بیان دغدغده‌های فعالان رسانه‌ای حداقل به مسؤولان استانی است.

وی اضافه کرد: استاندار با حضور در نمایشگاه به فعالان رسانه‌ای اظهار لطف کردند ولی انتظار بود که حداقل در کنار خبرنگاران می‎نشست و دغدغه‌های آنها را هم می‎شنید.

این فعال رسانه‌ای مازندران یادآور شد: در حالت عادی که مسؤولان استانی به ویژه استاندار وقت برای رسانه‌ها ندارند انتظار بود در نمایشگاه مطبوعات وقت بیشتری برای رسانه‌ها اختصاص می‎داد.

فاطمه حسن‌زاده سرپرست پیام زمان در همین ارتباط اظهار کرد: استاندار مازندران می‎توانست با حضور در غرفه‌های رسانه‌ها به اطلاعات موثقی از وضعیت استان از نگاه مردم دست‌ پیدا کند و این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است که دغدغه‌ها مردم از زبان فعالان رسانه‌ای در اختیار مسؤولان استانی قرار گیرد.

روح‌الله شجاعی دیگر خبرنگار مازندرانی در ارتباط با وقت کمی که استاندار مازندران در نمایشگاه اختصاص داد، افزود: تیم روابط عمومی استانداری مازندران باید برنامه‌ریزی می‎کرد که استاندار وقت بیشتری به رسانه‌ها اختصاص می‌داد.

مجید ساجدی‌فر دیگر خبرنگار حاضر در نمایشگاه مطبوعات یادآور شد: استاندار مازندران باید وقت بیشتری برای رسانه‌ها اختصاص می‌داد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها همه دغدغه‌ها و دل‌نگرانی متولیان را انعکاس می‎دهند، اختصاص وقت بیشتر از سوی یک مسؤول برای یک رسانه خواسته چندان زیادی نیست که استاندار این وقت که این روزها به نام رسانه‌ها در استان است دریغ کرد.

این فعال رسانه‌ای یادآور شد: به نظر می‌رسد که نمایند دولت به فعالان رسانه‌ای استان بی‎مهری کرد.

هومن حکیمی دیگر خبرنگار مازندرانی در همین ارتباط افزود: انتظار این است که استاندار به غیر از فضای نمایشگاهی به شکل مساوی برای همه رسانه‌ها وقت بگذارد.

وی ادامه داد: انتظار بود که استاندار مازندران وقت مناسب‎تری برای رسانه‌ها اختصاص دهد.

یاسر معافی خبرنگار روزنامه حرف مازندران گفت: در طول سال خبرنگاران بیشتر وقت‌شان را در جلسات برنامه‌ریزی شده متولیان اختصاص می‎دهند و این جفا است که نماینده دولت وقت بیشتری برای بازدید از نمایشگاه اختصاص نداده است.

ساسان شیخی سردبیر روزنامه چالوس ما نیز در این زمینه با بیان اینکه انتظار بود که استاندار غرفه به غرفه حضور می‌یافت و دست‌کم از مشکلات اهالی رسانه آگاه می‌شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد رسانه های مازندران از بی توجهی استاندار به مطالبات مردمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..