تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت ونزوئلا پخش سی‎ان‌‎ان را متوقف کرد

دولت ونزوئلا پخش شبکۀ سی‌ان‌ان اسپانیایی‌زبان را متوقف کرده است.پس از قطع پخش شبکۀ سی‌‎ان‌ان‌ اسپانیایی‎زبان در ونزوئلا، نیکلاس مادورو، رئیس‎جمهور این کشور، این شبکه را «ابزار جنگ» نامید.

به گزارش پرس تی وی مادورو روز چهارشنبه در جریان یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد شبکۀ امریکایی سی‎ان‎ان به تبلیغات دروغینی دربارۀ صدور روادید در سفارت ونزوئلا در عراق می‎پرداخته است.

رئیس‎جمهور ونزوئلا همچنین این شبکه را «ابزار جنگی در دست مافیای واقعی» نامید.

وی به دونالد ترامپ، رئیس‎‌جمهور امریکا، نیز هشدار داد تا در مواجهه با «سیاست نادرستی» که سی‎ان‎ان و وزارت خارجۀ ایالات‎متحده اتخاذ کرده‎اند، «چشم و گوش خود را باز کند».

مادورو گفت این شبکه و وزارت خارجۀ امریکا در حال تبلیغ برای مداخله و تجاوز گسترده علیه ونزوئلا هستند.

پیشتر دولت ونزوئلا با صدور بیانیه‎‏ای اعلام کرده بود که کمیسیون ملی ارتباطات کشور دستور «تعلیق فوری پخش سی‌ان‌ان اسپانیایی» را داده است.

دلسی رودریگز، وزیر امور خارجۀ ونزوئلا، نیز تأکید کرد دولت «به مقامات مربوطه دستور داده است» تا علیه این شبکۀ تلویزیونی اقدام کنند.

وی افزود گزارش شبکۀ سی‌ان‎ان در تاریخ 18 بهمن دربارۀ اخاذی و فروش غیرقانونی روادید در سفارت ونزوئلا در کشور عراق «کاملاً دروغ است» و این شبکه «یک عملیات جنگ روانی» علیه ونزوئلا به راه انداخته است.

رودریگز همچنین میسائل لوپز، کارمند سفارت ونزوئلا، را که سی‎ان‎ان از او به عنوان منبع استفاده کرده بود، یک «خاطی» نامید.

در گزارش سی‎ان‎ان ادعا شده بود که طارق العیسمی، معاون جدید رئیس‎جمهور ونزوئلا، در این اخاذی نقش داشته است.

این در حالی است که وزارت خزانه‎داری امریکا، اخیراً العسیمی را به اتهام قاچاق مواد مخدر به ایالات‎متحده تحریم کرده است.

در همین حال کارلوس لائوریا، هماهنگ‎کنندۀ ارشد سی‎ان‎ان در قارۀ آمریکا، از مادورو خواست از مداخله در کار رسانه‎ای بپرهیزد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت ونزوئلا پخش سی‎ان‌‎ان را متوقف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..