تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه نشینی پرسپولیسی های سرباز تا تیرماه

دو بازیکن سرباز پرسپولیس که به تراکتورسازی رفته بودند، باید فعلا خانه نشین باشند تا تکلیف شان مشخص شود.

احمد نوراللهی و امید عالیشاه برای فرار از نیمکت نشینی در پرسپولیس، خود را سرباز کردند و پس از پرکردن دفترچه اعزام به خدمت، راهی باشگاه تراکتورسازی تبریز، رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی شدند اما اتفاقی که افتاد، نه تنها این دو بازیکن، بلکه تمام اهالی فوتبال ایران را شگفت زده کرد.

پنجره نقل و انتقالات برای باشگاه تراکتورسازی در نیم فصل بسته بود و تراکتوری ها نمی توانستند هیچ بازیکنی را جذب کنند. از این رو، هر دو نفر از لیست خرید تراکتور خارج شدند اما به شکل عجیب و سوال برانگیزی، از کسر امتیازاتی که سرخپوشان تبریزی با وجود این دو بازیکن در لیگ کسب کرده بودند، خبری نشد.

اتفاق دیگر این است که تراکتورسازی به صورت قطعی از پنجره نقل و انتقالات فصل آینده نیز محروم است و به هیچ عنوان نمی تواند بازیکنی را به خدمت بگیرد. از این رو، عالیشاه و نوراللهی که این فصل را از دست داده اند، حداقل تا تیرماه که زمان آغاز فصل آینده است، باید خانه نشین بمانند.

اگر شانس با آنها یار باشد و ملوان بندرانزلی به عنوان یکی از تیم های نظامی فوتبال کشورمان به لیگ برتر صعود کند، این دو بازیکن با همان سهمیه سرباز می توانند با ایجاد تغییر در کد خدمت خود، به ملوان بپیوندند در غیر این صورت، فصل آینده به لیگ یک می روند و در یکی از تیم های نظامی (ملوان بندرانزلی یا فجرسپاسی) بازی خواهند کرد.

این در حالی است که دیدارهای فصل آینده در لیگ برتر و لیگ یک، از اواسط تیرماه آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه نشینی پرسپولیسی های سرباز تا تیرماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..