تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدا سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر به موزه حرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم ماجرای نیمروزدر مراسم اهدای این سیمرغ به موزه حرم گفت: از طرف عوامل فیلم و اهالی سینما سیمرغ بلورین سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم ماجرای نیمروز به آستان قدس امام رضا اهدا شد. اهدا سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر به موزه حرم

وی افزود: فیلم ماجرای نیمروز به وقایع سال 60 و اتفاقات اول انقلاب با موضوعیت ترور شخصیتها و حضور منافقین در ترور مردم می پردازد .

تهیه کننده فیلم ماجرای نیمروز گفت : کارگردانی این فیلم برعهده محمد حسین مهدویان سازنده فیلم ایستاده در غبار که به شخصیت شهید متوسلیان می پرداخت بود .

در پایان این مراسم فیلم ماجرای نیمروز برای مهمانان اکرانو از تهیه کننده و کارگردان فیلم ماجرای نیم روز با حضور مدیران ارشد استان و خادمان حرم رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدا سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر به موزه حرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..