تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت های جام جهانی کشتی در کرمانشاه آغاز شد/ ایران - ترکیه افتتاحیه مسابقات

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت های جام جهانی کشتی در دو گروه چهار تیمی طی امروز و فردا (28 و 29 بهمن) با حضور 103 کشتی گیر برگزار می شود.
در گروه اول مسابقات تیم های آمریکا، روسیه، گرجستان و آذربایجان و در گروه دوم نیز تیم های ایران، ترکیه، مغولستان و هندوستان حضور دارند که در سه دور باید به مصاف یکدیگر بروند.
برنامه رقابت های مقدماتی این مسابقات در روز پنجشنبه به شرح زیر است:

دور اول ساعت 9 صبح:
گروه Aـ :
آذربایجان – روسیه
گروه Bـ :
ترکیه – ایران

دور اول ساعت 10:45:
دور اول:
گروه Aـ:
گرجستان – آمریکا
گروه Bـ:
مغولستان- هندوستان

همچنین قرار است از ساعت 17:30 دقیقه امروز (پنجشنبه) مراسم افتتاحیه مسابقات جام جهانی با حضور وزیر ورزش و جوانان، نماینده اتحادیه جهانی کشتی، استاندار کرمانشاه و سایر مسوولان برگزار شود.

دور دوم رقابت ها نیز از عصر همین روز آغاز می شود که برنامه مسابقات به شرح زیر است:
دور دوم ساعت 18:15:
گروه Aـ :
آمریکا- روسیه
گروه Bـ :
مغولستان – ترکیه

دور دوم ساعت 19:25:
دور دوم:
گروه Aـ :
گرجستان - آذربایجان
گروه Bـ :
هند- ایران
در پایان دور مقدماتی، تیم های اول هر گروه راهی دیدار فینال می شوند و تیم های دوم نیز به دیدار رده بندی خواهند رفت، همچنین تیم های سوم برای کسب مقام پنجم و تیم های چهارم نیز برای کسب مقام هفتم با یکدیگر مسابقه خواهند داد.
در مسابقات سال 2016 که به میزبانی آمریکا برگزار شد، تیم کشتی ایران با پیروزی 'پنج بر سه' مقابل روسیه در دیدار فینال عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ایرنا به نشانی Irnakermanshah@ ببینید
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت های جام جهانی کشتی در کرمانشاه آغاز شد/ ایران - ترکیه افتتاحیه مسابقات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..