تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیواندره برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا جعفر توان شامگاه چهارشنبه در این نشست گفت: نشست ستاد مدیریت بحران به منظور تعامل، همفکری و همگرایی بین دستگاه های شهرستان برای مقابله با حوادث احتمالی است.
وی به شرایط جوی و بارش های اخیر اشاره کرد و افزود: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی در تمامی محورهای استان بارش سنگین برف ادامه دارد و آمادگی دستگاه های اجرایی می تواند نقش مهمی در پیشگیری از حوادث احتمالی داشته باشد.
توان بر آمادگی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید همه سازمان ها و دستگاه های شهرستان بویژه دستگاه های خدمات رسان همه ظرفیت های خود را بکار گیرند تا مردم با مشکل مواجه نشوند و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دیواندره اظهار کرد: اولویت اول باز نگه داشتن محورهای اصلی شهرستان است که با توجه به محدودیت امکانات، در صورت نیاز تجهیزات و امکانات بخش خصوصی نیز استفاده خواهد شد.
فرماندار شهرستان دیواندره در پایان از مردم خواست حتی الامکان به علت بارش سنگین برف و برودت هوا و یخبندان از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.
رییس اداره راهداری شهرستان دیواندره نیز گفت: از سه شنبه بارش برف در شهرستان شروع شده است.
سیدنظام مرتضی افزود: 41 دستگاه برفروب به طور شبانه روز آماده برفروبی بوده و تا به امروز تمام مسیرهای اصلی باز و رفت و آمد در آنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی از مسافران، روستائیان عزیز درخواست کرد که از سفرهای غیر ضرور در این چند روز خودداری کنند تا مشکلی برای هیچ کس پیش نیاید.

**تمام راه های روستایی دیواندره مسدود و برق سه روستا قطع است
بخشداران سارال و کرفتو و مرکزی از مسدود بودن تمام راه های روستای دیواندره خبر دادند.
برفروبی مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان دیواندره از 72 ساعت پیش شروع شده است اما به دلیل کولاک شدید برخی مسیرها دوباره مسدود خواهد شد.
لقمان ایازی بخشدار سارال گفت: برق سه روستای بخش سارال قطع و در حال حاضر تمام اکیب ها در تلاش برای برقراری برق این سه روستا ادامه دارد.
ایازی گفت: موتور برق برای این سه روستا تامین شده و نانوایی ها در حال پخت نان هستند و اکثر روستائیان هم چاه آب دارند و از نظر آب آشامیدنی مشکلی نیست.
ایازی اظهار کرد: مسیرها برفروبی شده است اما به علت کولاک سعی کرده ایم از تردد غیر ضروری در این مسیر ها جلوگیری کنیم.
بخشدار کرفتو هم گفت: امکانات و تاسیسات موجود در شهر زرینه آماده و هماهنگ شده اند تا در موقع بحران برای کمک رسانی به کارگیری شوند.
علی اشرف با بیان اینکه 2 نانوایی شهر زرینه هم آماده پخت نان در مواقع اضطراری خواهد بود، ادامه داد: در شهر زرینه مکان هایی برای اسکان 2 هزار نفر آماده شده است و از امکانات شهرداری نیز برای کمک به راهداران استفاده خواهد شد.
وی افزود: اکثر مسیر های روستایی به غیر از روستاهایی که بر روی محور اصلی قرار دارند مسدود است و در محور اصلی هم تردد به کندی انجام می گیرد.
رئیس راهداری دیواندره گفت: امکانات شهرستان محدود است و تنها 41 دستگاه برای برفروبی در اختیار داریم که با توجه به کولاک و باد شدید در برخی نقاط عملیات برفروبی کند شده است.
سید نظام مرتضی افزود: در شهرستان 850 کیلومتر راه روستایی و 110 کیلومتر راه بین شهری وجود دارد که نیاز به دستگاه ها و امکانات بیشتری برای برفروبی است.
وی ادامه داد: با 16 دستگاه برفروبی بخش خصوصی قرارداد منعقد شده و اگر نیاز باشد از بخش خصوصی کمک خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه ترددهای غیر ضروری عملیات را کند می کند، افزود: راهداران از 72 ساعت گذشته تمام تلاش خود را برای بازگشایی مسیرها به کار گرفته است که اولویت مسیرهای اصلی است.

7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیواندره برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..