تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری

کد خبر: ۴۷۶۵۸۹

۴۹۴  بازدید

دیوارها یکی از عناصر اصلی منازل هستند. اینکه چه نوع پوششی برای دیوارهای منزل تان انتخاب کنید، ملزم به دانستن چند نکته مهم است؛ نکاتی مانند نوع کاربری فضا، میزان بودجه، سبک مبلمان و نقش دیواری که قصد پوشش آن را دارید.

وب سایت گروه معماری آرل: دیوارها یکی از عناصر اصلی منازل هستند. اینکه چه نوع پوششی برای دیوارهای منزل تان انتخاب کنید، ملزم به دانستن چند نکته مهم است؛ نکاتی مانند نوع کاربری فضا، میزان بودجه، سبک مبلمان و نقش دیواری که قصد پوشش آن را دارید. دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری 

دیوار پوش های متنوعی به همین منظور در بازار وجود دارد. شما می توانید با سلیقه و کاربری تان یکی را انتخاب کنید. یکی از دیوارپوش هایی که از گذشته تا به حال مورد استفاده قرار گرفته، دیوارپوش هایی از جنس چرم است.

 
دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری
 

انواع دیوار پوش چرم:

دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری 
خوشبختانه دیوارپوش های چرمی امروزه در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شوند. رول، پنل و تایل چرمی از این دسته هستند که در مدل ها و طرح های متنوعی ارائه می شوند. مدل رولی مانند کاغذ دیوار ارائه و نصب می شود. معمولا چرم های رولی زمانی کاربرد دارند که نیاز باشد کل دیوار را پوشش دهید. در صورتی که تمایل داشته باشید قسمتی از دیوار را طراحی کنید، می توانید از انواع دیوارپوش چرمی به صورت پنل و تایل تولید می شوند، استفاده کنید.

محل های مناسب نصب دیوار پوش:

دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری 
از دیوارپوش های چرم می توانید روی دیوار های منزل استفاده کنید اما ما به شما پیشنهاد می کنیم به دلیل اینکه چرم از نظر بصری سنگین و گیراست، فقط روی قسمتی از دیوار فضای مورد نظرتان دیوارپوش چرمی نصب کنید. قسمت هایی مانند پشت میز تلویزیون، بالای تختخواب، قسمتی از دیوار پذیرایی و ناهارخوری به عنوان نقطه کانونی و ... از جمله فضاهایی هستند که علاوه بر کاربردی بودن می توانند با انتخاب پوشش چرم، نقطه عطفی در هر منزلی باشد.

رنگ و طرح مناسب:

دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری
در زمینه دیوارپوش چرم طراحی های متفاوتی صورت گرفته است. تنوع این محصول به حدی رسیده که گاهی تشخیص آنها از پنل های کامپوزیتی و کاغذ دیواری مشکل است. دسته ای از دیوارپوش های چرم به صورت پنل های سه بعدی طراحی می شوند. در بعضی از آنها نگین و سنگ های زیبا کار می شود که سبب شکوه بیشتر این دیوارپوش ها می شود. امکان نورپردازی در این پانل ها کمک فراوانی به جلوه و زیبایی آنها می کند. به دلیل اینکه بازتاب نور در چرم خیلی کم است، نورپردازی کمک می کند فضا از یکنواختی دربیاید و به شکوهی ویژه دست یابد.

نحوه اجرا:

دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری
قطعا برای نصب این دیوارپوش، مانند دیگر دیوارپوش ها باید زیرسازی مناسبی انجام شود. در صورتی که از دیوارپوش های چرمی که به صورت رول عرضه می شوند استفاده می کنید، باید گفت که زیر ساز آن فرقی یا کاغذ دیواری ندارد. پس کار نصب را با خیالی آسوده به نصاب ها بسپاریدو اگر از پنل یا تایل های چرمی استفاده می کنید، باید از نصاب پنل های کامپوزیتی کمک بگیرید؛ چون این پنل ها به دیوار پیچ و رول پلاک می شوند.

مزایای دیوار پوش های چرم:


نصب آسان عایق صوتی و حرارتی طراحی در ابعاد و اندازه های متفاوت تنوع در رنگ و طرح متناسب با سبک مدرن و کلاسیک دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری  دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیوارهایی زیبا با پوششی لاکچری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..