تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم نعمت زاده! حمایت از تولیدات ترکیه است/ به خاطر بی‌توجهی دولت عمده تولیدکنندگان لوازم خانگی تعطیل شدند

فریدون نصیری رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تصمیمات اخیر وزیر صنعت درباره کاهش تعرفه گمرکی واردات لوازم خانگی از ترکیه اظهار داشت: در این چند ساله اخیر سیاست و برنامه ای مدون و مشخص برای حمایت از تولیدات داخلی تنظیم و صورت نگرفته است.

وی همچنین با اشاره به وجود رکود حاکم بر بازار بیان کرد: عمده تولید کنندگان و افراد به سبب بی توجهی دولت و وجود کسادی نفس گیر، کارشان به تعطیلی کشیده شده و به لطف کاهش تعرفه گمرکی مهر بطلانی بر پایین پرونده تولیدکنندگان خورده است.

نصیری در ادامه با بیان اینکه این امر سبب جذب عمده افراد به سمت واردات لوازم خانگی می شود، افزود: با این کار کشور به یک بازار مصرفی برای تولیدات بی کیفیت خارجی مبدل خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم نعمت زاده! حمایت از تولیدات ترکیه است/ به خاطر بی‌توجهی دولت عمده تولیدکنندگان لوازم خانگی تعطیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..