تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید رضایت استکبار برای ما هدف باشد/هنوز راه زیادی تا تحقق اهداف انقلاب داریم

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، شعبانعلی رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست روشنگری و بصیرتی که در سالن شهید مطهری کانون بسیج گنبد برگزار شد، با اشاره به استکبارستیزی به عنوان یک شاخصه انقلابیگری گفت: در دین به ما سفارش شده است که اگر دنیاخواهان در مقابل دینتان ایستادند با جان و مال و آبرو در مقابل آنها بایستید.

وی به تشریح چرایی انقلاب ها پرداخت و افزود: برای اثبات چرایی انقلاب باید مبنایی و اغنایی وارد شویم واگر نتوانیم اینطور در مورد مقوله ای بحث کنیم چه بسا خود نیز با وزش بادی تغییر مسیر خواهیم داد.

رمضانیان با عنوان این مطلب که همه انقلاب ها به دلیل برآورده نشدن برخی خواسته هاست اذعان کرد: انقلابیون آنچه را که می پسندند و آنچه را که نمی پسندند به عنوان اهداف انقلاب خود تعیین می کنند و اهداف را در قالب شعار ها بیان می کنند که انقلاب ما نیز اینچنین بود.

مسئول بسیج فرهگیان کشور تصریح کرد: اما در انقلاب های دیگر انقلابیون پس از قبضه حاکمیت انقلاب را تمام شده می دانند که اگر گاهی امروز در کشور ما هم چنین سخنانی شنیده می شود ناشی از این تئوری است، اما در برخی انقلاب ها نگاه به حاکمیت نگاه ابزاری است و انقلابیون برای مقصود و هدفی حاکیمت را می خواهند و وقتی حاکمیت به ابزار تبدیل می شود یعنی تازه مقدمات برای منظور و هدف نهایی مهیا شده است و نمی توان گفت انقلاب تمام شده است.

هنوز راه زیادی تا تحقق اهداف انقلاب داریم

وی با متعالی خواندن اهداف انقلاب اسلامی گفت: بناست پس از وقوع انقلاب، اسلام و قرآن منشور عمل و رفتار در زندگی و کشور شود و وقتی چنین مقصودی در پس انقلاب اسلامی است هنوز راه زیادی تا تحقق اهداف داریم و باید تلاش کرد که البته تلاش در این راه نیز متفاوت و نیاز است مردم همچنان در صحنه باشند و همچنان دغدغه و حساسیتشان همان حساسیت های اهداف انقلاب باشد.

رمضانیان با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب ما با اشرافیگری و عافیت طلبی منافات دارد، افزود: اگر عافیت طلبی جایگزین این حساسیت ها و دغدغه ها شود این شجره به ثمر نمی رسد و برای حصول نتیجه باید روحیه انقلابیگری تداوم داشته باشد.

وی عدالت، سعادت و کمالات را در جامعۀ امروز ما در حد حرف دانست و ادامه داد: ما تا این اهداف را زیادی داریم و هنوز کادر مناسب برای این اهداف تعریف نکرده ایم و هنوز کسانی که در پست ها و گلوگاههای ما قرار می گیرند با اهدافمان فاصله زیادی دارند که اگر اینطور نبود مفاسدی نداشتیم و این مسئله می رساند که باید همچنان انقلابی باشیم.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد شاخصه های انقلابیگری اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دنبال تعالی معنوی جامعه است ومهمترین شاخص و آنچه را که بیشتر از هر چیز دیگری جامعه را می آزارد بی تقوایی است کهاگر می خواهیم دچار عافیت طلبی و دم غنیمتی نشویم باید برای تقوای خودمان تلاش کنیم و باورمان باشد که خود برای خودمان تلاش کنیم.

برای تطبیق مصادیق نیاز به بصیرت است

وی طبق سخنان رهبر انقلاب ، شجاعت، صراحت داشتن به وقت لازم ، شناخت صحیح دشمن و شیوه های دشمن ، نهراسیدن از سرزنش ها و بصیرت را از دیگر شاخصه های انقلابیگری برشمرد و افزود: ما نسبت به اصل شناخت داریم اما در تطبیق مصادیق نیاز به بصیرت است.

شعبانعلی رمضانیان با تاکید بر استکبار ستیزی به عنوان جزئی از انقلاب اسلامی اضافه کرد: دین اسلام از ابتدا مقابل استکبار بوده ، هست و خواهد بود و خداوند متعال استکبار را بر نمی تابد و همواره بر ظلم ستیزی تاکید کرده اند و این لازمه رشد، حرکت و سعادت است.

مسئول بسیج فرهنگیان خطاب به حاضرین گفت: من و شما به دنبال نسل آینده هستیم و باید جامعه را روشن کنیم که انسان باید آزادانه زندگی کند تا کمالات را کسب کند اما استکبار این را نمی خواهد و خود را شایسته تر و لایق تر می داند و برآن است تا دارایی های دیگران را مال خود کند.

وی استکبار را یک مانع و دست انداز در مقابل حرکت به سوی تعالی عنوان کرد و افزود: یکی از مقدمات برای حرکت برداشتن موانع است که استکبار یکی از موانع می باشد که باید برداشته شود.

ناامید شدن در مسیر مبارزه با مفاسد عین انحراف است

رمضانیان تاکید کرد: نباید در مسیر مبارزه ناامید شد چرا که مبارزه در این راه در راستای تعالی و ناامیدی از مبارزه عین انحراف است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید رضایت استکبار برای ما هدف باشد/هنوز راه زیادی تا تحقق اهداف انقلاب داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..