تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارگاه محرومیت زدایی در بخش چاروسا كهگيلويه برپا شد

این قرارگاه قرار است به مدت 3 سال و در قالب 6 اردوی جهادی با شناسايي نقاط ضعف و قوت منطقه درعرصه های اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی به فعالیت بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، گروه جهادی رایت المهدی (عج) در نظر دارد به محرومیت زدایی اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی حاکم بر روستا های بخش "چاروسا" از توابع شهرستان كهگيلويه ، استان كهگيلويه و بويراحمد پرداخته و با هدف رفع محرومیت اقدام به برپایی یک قرارگاه محرومیت زدایی مزین به نام "شهداي مدافع حرم" در این منطقه نماید.

این قرارگاه قرار است به مدت 3 سال و در قالب 6 اردوی جهادی با شناسايي نقاط ضعف و قوت منطقه درعرصه های اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی به فعالیت بپردازد.

همچنین بناست تا در عرصه فرهنگی با برپايي كلاس هاي آموزشی كودك و نوجوان ، برپايي دوره هاي مهارت زندگي، مشاوره ازدواج، برپايي هيئات مذهبی، برگذاری دوره های آموزشي؛ در عرصه اقتصادی برنامه ریزی برای عملیاتی کردن كشت جايگزين، بهره برداري از گیاهان دارویی، کمک به اشتغال جوانان، در عرصه بهداشتی؛ برپايي كلاسهاي آموزشي، بهداشت دختران و زنان، استقرار تيم دندان پزشك و ماما ، معاينه و طبابت مردم؛ در عرصه عمرانی ساخت پل 8 متري مياني روستا برای حل مشكل عبور و مرور دانش آموزان و مردم ، تکمیل ساخت مسجد روستای شوت آور و همچنین حل مشكل فيش هاي نجومي برق منطقه که به یکی از معظلات بزرگ مردم تبديل شده است، از جمله امور و فعالیت هایی هستند که قرارگاه محرومیت زدایی "شهداي مدافع حرم" قصد پیگیری و انجام آنها در این منطقه را دارد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت همکاری، کمک رسانی و یا کسب اطلاعات بیشتر به کنال تلگرامی @rayatjahadi مراجعه نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارگاه محرومیت زدایی در بخش چاروسا كهگيلويه برپا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..