تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره كشتي آمريكا:درفينال منتظرايران هستيم

قهرمان سرشناس کشتی آزاد آمریکا ابراز امیدواری کرد که در فینال جام جهانی با تیم ایران روبرو شود.

به گزارش تابناك ورزشي، جردن باروز قهرمان المپیک لندن بعد از مراسم وزن کشی جام جهانی کشتی آزاد گفت:همه چیز در وزن کشی خوب بود و مشکل نداشتم. ما برای مسابقات مرحله گروهی با روسیه، آذربایجان و گرجستان آماده می شویم و بدنبال این هستیم تا به مسابقه فینال برسیم و جمعه رودرروی ایران قرار گیریم.

به گزارش فارس، جردن باروز که عناوین قهرمانی جهان و المپیک در وزن 74 کیلوگرم را در کارنامه دارد در بازیهای المپیک 2016 ریو از دور رقابتها حذف شد.

او بعد از این ناکامی بار دیگر به میدان مبارزه بازگشت و جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه اولین میدان بعد از المپیک ریو است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره كشتي آمريكا:درفينال منتظرايران هستيم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..