تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یونیسف: دو میلیون کودک سودانی از سوء تغذیه شدید رنج می برند

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، یونیسف افزود: 110 میلیون دلار برای کمک به کودکان سودانی که از سوء تغذیه رنج می برند نیاز است. این سازمان خواستار کمک جهانی به این کودکان شد.
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد، جنگ های محلی، خشکسالی، پدیده النینو و سیل از علل فقر و کمبود غذا در سودان است.
بنابر این گزارش حدود سه میلیون کودک نیز از تحصیل محروم هستند که از این تعداد حدود یک میلیون و 500 هزار کودک در مناطق بحرانی نظیر دارفور، مناطق جنوب و شمال کردفان و ولایت نیل آبی که جنگ و نزاع وجود دارد، زندگی می کنند.
یونیسف با اشاره به اینکه طی پنج سال گذشته 500 میلیون دلار در سودان هزینه کرده است، افزود: همچنان حدود 6 میلیون کودک در سودان از آب آشامیدنی سالم محروم هستند.
سودان کشوری در شمال آفریقا است که با مصر در شمال، دریای سرخ، اریتره و اتیوپی در شرق،‌ سودان جنوبی در جنوب، جمهوری آفریقای مرکزی در جنوب غربی، چاد در غرب و لیبی در شمال غربی مرز مشترک دارد.
سودان سومین کشور بزرگ در آفریقاست و رود نیل این کشور را به دو نیمه شرقی و غربی تقسیم می کند.
سودان از سال 1997 به اتهام حمایت از گروه های افراط گرای مسلح، مشمول تحریم های تجاری آمریکا است.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشار دهنده : ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یونیسف: دو میلیون کودک سودانی از سوء تغذیه شدید رنج می برند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..