تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام سالانه ۵۰۰ پیوند مغز استخوان و سلول‌های بنیادی در بیمارستان شریعتی/ قطب رشته‌های پزشکی کشور در این بیمارستان

 
وی افزود: آنچه که به بیمارستان شریعتی زینت و اعتبار می‌بخشد اعضای هیات علمی آن هستند، چهار نفر از اولین استادان ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی بوده همچنین بسیاری از چهره‌های ماندگار کشور در بیمارستان ما مشغول به کار هستند و اکنون بیش از ۳۵ پروفسور، استاد و دانشیار در این بیمارستان به مردم خدمت رسانی کرده به همین دلیل شریعتی مورد وثوق مردم شناخته شده و یکی از بیمارستان‌های برجسته کشور است.
 
رییس بیمارستان شریعتی ادامه داد: در تولید علم بیمارستان شریعتی در ایران و منطقه در بسیاری از رشته‌ها سرآمد است و در بسیاری رشته‌ها مانند پزشکی هسته‌ای، غدد و متابولیسم، پیوند مغز استخوان، آنکولوژی و سرطان، دستگاه گوارش، پیوند کلیه و قلب به عنوان یک قطب در کشور محسوب می‌شود.
 
سروش اظهار داشت: سالانه ۵۰۰ پیوند مغز استخوان و سلول‌های بنیادی در بیمارستان شریعتی انجام می‌شود که این تعداد پیوند در منطقه و دنیا بی نظیر است.
 
رییس بیمارستان شریعتی با بیان اینکه بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان شریعتی جزو قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های پزشکی هسته‌ای در کشور بوده، گفت: در این رشته پزشکی، ما به عنوان یکی از قطب‌ها در کشور شناخته شده و دستگاه pet-ct (یکی از روش‌های تصویر برداری در پزشکی هسته‌ای است. ابزاری قدرتمند و غیر تهاجمی که قادر است از طریق نشان دادن تغییرات متابولیک و عملکردی ضایعه اطلاعاتی را در جهت تشخیص و درمان بیماری‌ها دراختیار پزشک قرار دهد) در این مرکز درمانی وجود داشته و به زودی دستگاه پیشرفته دیگری نیز در حوزه پزشکی هسته‌ای راه‌اندازی می‌شود.
 
سروش عنوان کرد: بخش روماتولوژی بیمارستان شریعتی قطب روماتولوژی در کشور بوده و اغلب بیماران مراجعه کننده به این بخش ارجاعی هستند، این بخش در منطقه و حتی دنیا شناخته شده است.
 
وی با اشاره به پیشگام بودن بیمارستان شریعتی در پیوند قلب گفت: بخش پیوند قلب بیمارستان شریعتی جزو نخستین بخش‌های پیوند در کشور شناخته شده و در پیوند قلب در کشور پیشگام است همچنین جراحی آندوسکوپی قلب نیز در این مرکز درمانی انجام می‌شود.
 

رییس بیمارستان شریعتی افزود: بخش پیوند کلیه بیمارستان شریعتی بیش از دو هزار پیوند کلیه انجام داده است، افزون بر این بخش نورولوژی و لابراتوار آن یکی از بخش‌های ارجاعی بی‌نظیر در کشور بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام سالانه ۵۰۰ پیوند مغز استخوان و سلول‌های بنیادی در بیمارستان شریعتی/ قطب رشته‌های پزشکی کشور در این بیمارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..