تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گالری‌هایی که در این هفته میزبان شما می‌شوند

گالری های مختلفی در طول هفته برپا می شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندی که در آن آثار خود را عرضه می‌کند.

 می پردازیم.

گالری‌هایی که در طول هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:

نگارخانه نیوان

نرگس عدیلی‌پور به همراه جمعی از هنرمندان از جمله آزاده آذری، رعنا ابراهیم زادگان، حمید رضا باقرزاده، پریسا بیاتی، پارمیدا پورمند، مائده حداد، مینو درویش زاده، الهه دهقان مهدیه رضایی، سمیرا ساداتی، طلایه طباطبایی وفرحناز محتشمی آثار خود را از 29 بهمن تا ششم اسفند ماه سال جاری در این نگارخانه در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

نگارخانه نقش جهان

اولین نمایشگاه انفرادی آثار سیاه قلم «آذین ارومچی» جمعه 29 بهمن ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح می شود.«آذین ارومچی» متولد سال ١٣٧٠، دندان پزشك، نقاشی حرفه ای خود را از سال ١٣٨٩ آغاز كرد و این نمایشگاه، اولین نمایشگاه انفرادی آثار سیاه قلم اوست.

مراسم افتتاحیه آثار «آذین ارومچی» جمعه ٢٩ بهمن از ساعت ١٦ تا ٢٠ در گالری «نقش جهان» با حضور علاقمندان هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا ٥ اسفند ماه در نگارخانه «نقش جهان» به آدرس نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی۲، پلاک۹ برقرار است. این نگارخانه شنبه تعطیل است.

نگارخانه احسان

در این نگارخانه آثار خطاطی حسن خازنی از 29 بهمن تا چهارم اسفند ماه سال جاری در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

حسن خازنی در زمینه های خوشنویسی، طراحی، کارشناس انتشارات کار کرده است وی از کودکی خوشنویسی را نزد پدرش استاد یحیی خازنی آغاز کرد. و در سال ۱۳۴۸ درکلاسهای آزاد خوشنویسی وابسته به وزارت فرهنگ و هنر شرکت کرد.این هنرمند  از محضر اساتید بزرگی چون استاد حسین و استاد حسن میرخانی بهره برد و از سال ۱۳۶۰ به تعلیم خوشنویسی پرداخت. 

این هنرمند در این نمایشگاه حدود چهل اثر اوریجینال تذهیب شده به خط نستعلیق و شکسته به نمایش گذاشته می شود

گالری هما

حسین تمجید هنرمندی ست که در آثارش ابعاد نظری – عملی بازنمایی را مورد مطالعه قرار می دهد ، هر نمایش او کوششی ست برای ترسیم آنچه از واقعیت ادراک می‌کند و او با به کارگیری پارامترهای مختلف مدیوم نقاشی این پاسخ را برای خودش مورد تردید قرار می دهد.

این بار در سری«بعضی وقت ها ، بعضی مردم» تمجید سراغ رابطه‌ی ذهنی خودش و ارتباط با فضای رسانه‌های مجازی و به طور اخص اینستاگرام رفته است. برای دیدن این اینستاگرام غیر مجازی از 29 بهمن تا 17 اسفند به گالری هما مراجعه کنید.

گالری شماره شش

در این گالری عکاسی‌های کن راسک با عنوان ایران 1350 از 29 بهمن ماه تا سوم اسفندماه سال جاری عرضه می شود. علاقه‌مندان می توانند برای تماشای این آثار به گالری شماره شش مراجعه کنند.

نگارخانه لاله:

نگارخانه لاله در راستای رونق بخشی به اقتصاد هنر و تقویت بنیان های هنری شهر، در چندسال اخیر با اجرای مستمر چندین دوره «نمایشگاه فروش سالانه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران» ضمن عرضه‌ی آثار هنرمندان شاخص با قیمت گذاری های ترغیبی، گام هایی به فراخور برای تقویت بازار هنر معاصر برداشته است.

.

در ششمین نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران که با مشارکت 79 هنرمند روز جمعه 29 بهمن گشایش می یابد، بیش از 200 اثر تجسمی در قالب نقاشی، طراحی، چاپ دستی و دیجیتال آرت با نگاه های مدرن و معاصر ارائه گردیده که در یک نگاه می‌توان آثار منتخبی از هنرمندان هشت دهه را در آن مرور کرد. 

گالری آرت سنتر( باغ ):

در این گالری مروری بر آثار پیشگامان هنر نوین ایران می‌شود. در این هفته به محمد علی ترقی جاه اختصاص می‌یابد. در نقاشی‌های ترقی‌جاه نه زمين هست، نه سنگينی و ضخامت. همه چيز سبك بال و رها است. فضای غالب در نقاشی وی فضای شخصي نقاش است. این گالری در روز 29 بهمن ماه گشایش می یابد وزمان  بازدید آن 30 بهمن ماه تا دهم اسفند ماه سال جاری است. 

نگارخانه کبیری:

فریبا لوایی، علیرضا تیرانداز، پرستو شهبازی، طناز میرکریمی، حنانه نیک سیرت، فاطمه فرمندی، آسیه شه رستمی، احمد باقری، زهره اعرابی، المیرا شیرگیر، بهناز معتمدی، فریبا امامی، فریده هوشنگ پور، فائقه حاجی کریمی، نگین نرگسیان، زهرا زارعی، سوسن صادقی، شبنم پورغلامعلی، مرجان خداوردی، مرضیه اصلانی، حمیده ثامنی خواه، مهتاب شمیسا، فرحناز قلی زاده، کژال رشیدی، نسرین علائمی، حدیثه رسول زاده، آیدا قهرمانی، ناهید شروعی، ایمان شاهمرادی، مهران یوسفی، اکبر اکبری هناز هنرمندانی هستند که آثار خود را از 29 بهمن ماه تا چهارم اسفند ماه سال جاری در این نگارخانه عرضه می کنند.

گالری نات:

الهام زارع، آثار خود را با عنوان هستن به سوی مرگ در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند از 29 بهمن ماه تا هشتم اسفند ماه سال جاری از این آثار بازدید کنند.

گالری اُ

در این گالری مروری بر آثار آراپیک باغداساریان به کوشش امیر اثباتی،آرش تنهایی،امیر سقراطی برگزار می شود در این گالری آثاری به یاد آراپیک از:امیر اثباتی،مصطفی اسداللهی،محمد علی بنی اسدی،ابراهیم حقیقی،علی خسروی،مصطفی رمضانی،جمشید سماواتیان،داوود شهیدی،کیومرث کیاست،نعمت لاله ای،علی اصغر محتاج،مهنوش مشیری،معصومه مظفری،مسعود مهرابی نیز در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. این گالری از 29 بهمن تا 10 اسفند ماه سال جاری دایر است.

گالری پردیس ملت

نمایش فروش سالیانه آثار انجمن نقاشان ایران در این گالری از 29 بهمن تا 13 اسفند ماه سال جاری برپاست.

گالری تم:

«نمایشگاه سالانه آکادمی عکاسی هنرهای معاصر» امسال در دو بخش «نگاه ویژه» و «تبلیغات» در گالری تِم برگزار می‌گردد. عکس‌های بخش نگاه ویژه از تاریخ جمعه 29 بهمن تا 5 اسفند و بخش تبلیغات از 6 تا 15 اسفند 95 بر روی دیوار می‌رود.

گالری جرجانی:

فرناز جهان بین، آثار خود را با موضوع پیدا کن در این گالری عرضه می‌کنند. علاقه مندان به آثار این هنرمند در روزهای تا دوم اسفند ماه به گالری جرجانی مراجعه کنند.

گالری شیرین

داریوش قره زاد آثار خود را در این گالری با عنوان روزانه عرضه کرده است. علاقه‌مندان به این هنرمند تا دوم اسفند ماه سال جاری به گالری شیرین مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گالری‌هایی که در این هفته میزبان شما می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..