تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت پایی که زنده زنده پخته شد + فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه های آشپزی همیشه طرفداران خاص خود را دارد، علاقمندانی که با جستجو در شبکه های مختلف به دنبال روش های متنوع طبخ مواد غذایی و ایجاد جذابیت بیشتر در آشپزی خود هستند. یکی از برنامه های آشپزی تلویزیون انگلستان هفته گذشته خشم بینندگان را برانگیخت. سرآشپز برنامه در حین آشپزی هشت پای بزرگی را پوست کنده و برای پخت داخل قابلمه آب جوش انداخت. 

در حین پخش برنامه نظرات متفاوتی از طرف بینندگان برنامه دریافت می شد، پیام های انزجار برخی بخاطر پخت یک موجود زنده در کنار کلمات تشکر عده ای دیگر که از خلاقیت آشپز بخاطر انتخاب این ماده غذایی در این اوضاع که اغلب پرندگان به آنفولانزا مشکوکند تضادی عجیب را برای سازندگان برنامه بوجود آورده بود.

هشت پایی که زنده زنده پخته شد+ فیلم
برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت پایی که زنده زنده پخته شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..