تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیهان:؛ ارادت‌ ورزی وزیر به خواننده حامی فتنه!

کد خبر: ۴۸۱۳۱۴

۶۰  بازدید

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خود با خبرنگاران به تحسین و تعریف و تمجید از خواننده حامی فتنه 88 پرداخت!

روزنامه کیهان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خود با خبرنگاران به تحسین و تعریف و تمجید از خواننده حامی فتنه 88 پرداخت!

صالحی امیری که نشست رسانه‌ای پریروز خود را با برخورد گزینشی با خبرنگاران برگزار کرد، در حالی به مدح محمد‌رضا شجریان پرداخت که این خواننده، ضمن اهانت صریح به دین اسلام، با بی‌بی‌سی فارسی و سی‌ان‌ان علیه نظام دینی به درد دل نشسته بود!شجریان همچنین با سفر به لندن در جمع بهائیان شبکه «من وتو» و «بی‌بی‌سی» فارسی حاضر شد و با جماعتی از جمله فائقه آتشین خواننده فاسد کاباره‌ای و اسماعیل خویی شاعر ملحد و هتاک، عکس یادگاری گرفت.

اما ظاهرا تعریف از شجریان دل خبرنگاران روزنامه‌های اجاره‌ای را که به کار صادر کردن پادو به رسانه‌های معاند مشغول هستند راضی نکرد!

یکی از روزنامه‌های زرد حامی فتنه، دیروز با انتشار عکس بزرگی از شجریان که پیش از انقلاب با اسم سیاوش آواز می‌خواند، تیتری انتخاب کرد دال بر اینکه؛ وزیر ارشاد از پاسخ درباره اعطای مجوز کنسرت به شجریان طفره رفته است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیهان:؛ ارادت‌ ورزی وزیر به خواننده حامی فتنه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..