تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مراحل پایانی شکست داعش قرار داریم

نخست وزیر عراق طی نشستی با فرماندهان حشد شعبی و نیروهای امنیتی و نظامی از مراحل پایانی شکست گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه سومریه، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر تضمین حقوق نیروهای حشد شعبی و دیگر گروه های شرکت کننده در نبرد با داعش، اعلام کرد که عراق در مراحل پایانی شکست این گروه تروریستی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه به منظور بررسی ساماندهی فعالیت نیروهای مردمی (حشد شعبی) جلسه ای به ریاست حیدر العبادی و با حضور فرماندهان این نیروها و نیز فرماندهان امنیتی و نظامی برگزار گردید.

بنا بر بیانیه دفتر رسانه ای نخست وزیر عراق، حیدر العبادی تاکید کرد: فداکاری های چشمگیر فرزندان ما در حشد و دیگر تشکیلات، در آزادسازی اراضی [عراق] سهم بسزایی داشته است و حقوق آنها باید تضمین شود.

وی افزود: ما در مراحل پایانی شکست باندهای داعش قرار داریم و هر چه به پیروزی نهایی نزدیک می شویم تلاش ها برای ایجاد مشکلات و تفرقه بیشتر می شود و آنها نباید جایی در بین ما داشته باشند چرا که ما ثابت کردیم در نبرد خود علیه باندهای تروریستی داعش یکصدا هستیم.

حیدر العبادی همچنین گفت: حشد باید نماینده تمام عراقی ها باشد. ما اجازه نخواهیم داد از نام حشد برای توهین به آن و رزمندگان قهرمانش استفاده شود.

لازم به ذکر است که استان نینوای عراق از اواخر مهرماه گذشته شاهد عملیات نظامی گسترده به منظور آزادسازی شهر موصل از سیطره گروه تروریستی داعش است که از ماه ژوئن 2014 تحت سیطره این گروه قرار گرفته است.

عملیات آزادسازی موصل پس از آن به مرحله اجرا درآمد که حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق رسما آغاز آن را اعلام کرد.

نیروهای مشترک عراق موفق شده اند کرانه چپ (شرق) موصل را از سیطره گروه تروریستی داعش به صورت کامل آزاد کنند و در انتظار دستور برای آغاز عملیات آزادسازی کرانه راست (غرب) موصل هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مراحل پایانی شکست داعش قرار داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..