تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معوقات حقوقی کارکنان شهرداری بروجرد به 18 میلیارد تومان رسید

ناصر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت معوقات حقوقی کارکنان و کارگران شهرداری بروجرد اظهار داشت: تمامی معوقات حقوقی کارکنان این نهاد تا انتهای مهرماه شناسایی و محاسبه‌شده و قرار است افرادی که بیش از این مدت‌زمان حقوقی دریافت کرده‌اند جزو بدهکاری آن‌ها و مابقی کارکنانی که حقوق معوقه تا این تاریخ‌دارند به‌طور کامل حقوق معوقه آن‌ها تا مهرماه امسال پرداخت شود.

وی افزود: پرداخت مابقی حقوق کارکنان شهرداری بروجرد پس از انتهای مهرماه 95 جزو معوقات بعدی آن‌ها خواهد ماند و در سال بعد پرداخت می‌شود و با تلاش بسیار تنها تا مهرماه معوقات حقوقی تمامی کارکنان تصفیه می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای اسلامی شهر بروجرد با اشاره به بدهی‌های کلان شهرداری بروجرد عنوان کرد: سنگین‌ترین بدهی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به مبلع حدودی 34 میلیارد تومان است که تاکنون مبلغی برای تصفیه آن تأمین و پرداخت‌نشده و همچنان به قوت خود باقی است.

وی بابیان اینکه شهرداری بروجرد درمجموع حدود 18 میلیارد تومان حقوق معوق دارد، تصریح کرد: دیگر بدهکاری‌های شهرداری بروجرد شامل حدود 12 میلیارد تومان به اداره دارایی و حدود 16 میلیارد تومان درازای دریافت تسهیلات 12 میلیارد تومانی به بانک ملی است.

مرادی با اشاره به مبلغ ناچیز طلب شهرداری بروجرد از ادارات و نهادهای دیگر این شهرستان بیان کرد: طلب شهرداری بروجرد از دیگر نهادها وادارات به‌اندازه‌ای نیست که بتواند حتی بخشی از بدهکاری‌های این نهاد را جبران کند و اطلاع دقیقی از میزان بدهی ادارات دیگر به شهرداری در دست نیست.

وی اضافه کرد: چندین بار جلساتی به‌منظور تعین دقیق میزان بدهی ادارات دیگر به شهرداری بروجرد برگزار شد اما ادارات طرف شهرداری نسبت به میزان مبالغ محاسبه‌شده اعتراض دارند و تابه‌حال بخشی نیز از این مطالباتی که در سال 92 به حدود چهارتا پنج میلیارد تومان می‌رسید از سوی ادارات بروجرد پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معوقات حقوقی کارکنان شهرداری بروجرد به 18 میلیارد تومان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..