تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انسان عادل و عاقل دائما در حال تغییر و بهتر شدن است

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه انزلی گفت: انسان عادل و عاقل دائما در حال تغییر و بهتر شدن است، به طوری که اطرافیان، تغییر را حس می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از انزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میر مهدی زاده در نشست خبری به مناسب یادواره شهدای والا مقام این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی انسان عادل و عاقل گفت: انسان عادل و عاقل کمتر از کسی تقاضایی دارد و عمدتا به همت، فکر، برنامه‌ریزی و زحمات خود اتکا می کند.

وی تصرح کرد: انسان عادل و عاقل در موضوعاتی که اطلاعات کلی دارد، اظهار‌نظر نمی کند و دغدغه کانونی زندگی او، بهترین عملکرد در حرفه‌اش است.

وی افزود: انسانی با ویژگی های مذکور، به استقبال کسی می روند که با او تفاوت یا حتی تضاد فکری دارد و بدون اجازه قبلی از کسی، سخن او را به شخص دیگری بازگو نمی کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی گفت: انسان عادل و عاقل دائما در حال تغییر و بهتر شدن است، به طوری که اطرافیان، تغییر را حس می کنند.

حجت الاسلام مهدی زاده تصریح کرد: از دیگر ویژگی های انسان عادل و عاقل این است که در حرفه‌ای که تخصص ندارد، مسئولیت نپذیرد و با عبارت «من اشتباه کردم» به صلح دائمی برسد.

وی افزود: انسان عادل و عاقل اجازه می دهد افراد، سخن خود را تمام کنند و حداقل یک ساعت در روز مطالعه می کند.

نماینده ولی فیقه در سپاه ناحیه انزلی، گفت: "امام رضا (ع) فرمودند عقل شخصی کامل نمی شود مگر اینکه این ده خصلت در او باشد".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انسان عادل و عاقل دائما در حال تغییر و بهتر شدن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..