تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباس: آماده همکاری با ترامپ برای رسیدن به صلح هستیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از آمادگی خود برای همکاری با رئیس جمهور آمریکا جهت بدست آوردن توافق صلح و پایان دادن به مناقشات با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش فارس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن اعلام پایبندی خود به توافق دو دولتی، گفت آماده است تا با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای بدست آوردن توافق صلح همکاری کند.


عباس طی بیانیه‌ای با انتقاد از تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرک‌های بیشتر گفت: «اصرار اسرائیل برای نابود کردن گزینه راهکار دو دولتی، هرچه بیشتر باعث افراطی‌گری و بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.»

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» وی با بیان اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین به راهکار دو دولتی و قوانین بین‌المللی پایبند است، تاکید کرد: «لحن مکرر بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) برای اشغال هرچه بیشتر کرانه باختری، راهکار دو دولتی را در خطر قرار می‌دهد.»

رئیس تشکیلات خودگردان به نتانیاهو هشدار داد که درخواست ترامپ و سازمان ملل متحد برای توقف شهرک‌سازی‌ها در اراضی فلسطینیان را اجابت کند.

ترامپ چهارشنبه شب طی کنفرانس خبری مشترک با نتانیاهو گفت هم راهکار دو دولتی و هم تک دولتی را بررسی می‌کند و گزینه‌ای را انتخاب خواهد کرد که دو طرف را راضی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباس: آماده همکاری با ترامپ برای رسیدن به صلح هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..