تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی بایرن‌مونیخ و آرسنال در لیگ قهرمانان

کد خبر: ۴۸۱۲۸۳

۴۴۶  بازدید

بایرن مونیخ به شانزدهمین برد پیاپی خود در بازی های خانگی در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

وبسایت نود: بایرن مونیخ به شانزدهمین برد پیاپی خود در بازی های خانگی در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

 پیروزی ۵-۱ بایرن مونیخ مقابل آرسنال در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو رکورد ثبت کرد. بایرن مونیخ با این برد، به شانزدهمین پیروزی متوالی خود در خانه در لیگ قهرمانان رسید و رکورد استثنایی خود را بهبود بخشید.  هیچی تیمی این تعداد برد متوالی را در خانه در لیگ قهرمانان به ثبت نرسانده است.

آخرین بار سال ۲۰۱۴ بایرن مونیخ از کسب برد در خانه بازماند. آپریل ۲۰۱۴ رئال مادرید با هدایت آنچلوتی (سرمربی کنونی بایرن مونیخ)، ۴-۰ مونیخی ها را در آلیانز آره نا شکست داد.

اما این نتیجه پرگل، یک رکورد منفی هم برای آرسنال و تیم ونگر رقم زد. آرسنال با خوردن ۵ گل در این بازی، تبدیل به اولین تیمی شد که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، ۲۰۰ گل خورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی بایرن‌مونیخ و آرسنال در لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..