تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده ای تنها در حرف دم از ولایت مداری میزنند

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: متاسفانه عده ای تنها دم از ولایت مداری میزنند اما در عمل کاملا بر خلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از انزلی، سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی در نشست خبری به مناسب یادواره شهدای والا مقام این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: کسانی به ساحت حضرت زهرا بی احترامی و حرمت شکنی می کنند که خود را از سابقون اسلام می دانستند و از فرماندهان و جانبازان صدر اسلام بودند.

وی ایام فاطمیه را روزهایی برای افزایش بصیرت دانست و گفت: باید از وقایع صدر اسلام درس بگیریم، تلاش ایشان در طول سالهای رهبری خود برای بصیرت افزایی، مشکلات و سختی های انقلاب را با هوش و درایت مدیریت کردند که فتنه سال 88 مصداق بارز آن است.

وی افزود: رهبر انقلاب در رابطه با محاکمه سران فتنه فرمودند "جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعاً شما راضی نخواهید بود".

فرمانده سپاه ناحیه انزلی گفت: جای بسی تاسف است که بعد از چند سال یک بنده خدایی در شهر ما که جز همین السابقون ها نیز هست بر خلاف منویات رهبر معظم انقلاب به صراحت می گوید که سران فتنه خائن نبودند و به نظام خدمت کردند.

اصحابی گفت: متاسفانه عده ای تنها دم از ولایت مداری میزنند اما در عمل کاملا بر خلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مردم سران فتنه را محکوم می کنند، مطرح کردن اینگونه مسائل چه نفعی برای آقایان دارد؟ در شهر ما صیادان در وضعیت بغرنجی قرار دارند و از جمله مهمترین اولیت ما در شواری تامین وضعیت کارگران است، آیا با تمام این اوصاف مشکلات شهر ما سران فتنه هستند؟

فرمانده سپاه ناحیه انزلی تصریح کرد: الحمدالله مردم خوب و ولایت مدار انزلی که حضرت آقا به آنها مدال قهرمانی داده است به ایشان جواب بسیار خوبی دادند و ثابت شد که متدینین انزلی جواب اینگونه نابخردی ها را قاطعان خواهند داد.

وی در رابطه با یادواره شهدای شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: این یادواره ها تنها برای این نیست که یادی از شهدا کرده باشیم، اشکی بریزیم و سبک شویم بلکه برگزاری این یادواره ها برای درس گرفتن نیز هست.

اصحابی با اشاره از ابتدای سال تا کنون 34 یادواره شهدا داشته ایم، گفت: دوستان فعال در یادواره شهدای پیش رو نیز  از سه ماه قبل جلسات و برنامه های خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: در طول سه ماه گذشته قرار گذاشتیم نوع برگزاری یادواره شهدای شهرستان بندرانزلی کمی متافوت تر از یادواره های گذشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان بر این بود که تمامی اقشار مذهبی و دوست دار شهدا در این یادواره شرکت کنند تا یک یادواره شهدای مردمی برگزار کنیم.

وی گفت: تبلیغات ویژه ای را برای یادواره شهدا در فضای مجازی انجام داده ایم و یک مسابقه ویژه با عنوان نامه ای به شهدا برای این یادواره طراحی کرده ایم.

اصحابی افزود: سردار حق بین در یادواره شهدای انزلی به بیان خاطرات دفاع مقدس خواهند پرداخت و همچنین یک شاعر آیینی دقایقی را به شعر خوانی در رابطه با رشادت های رزمندگان اسلام اختصاص خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی گفت: حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان سخنرانی این مراسم را بر عهده دارد و حاج ابوذر بیوکافی با نوای خود حاضرین را به فیض خواهد رساند.

گفتنی است؛ یادواره شهدای والا مقام و سرافراز بندرانزلی در مصلی بزرگ این شهرستان به حضور همه اقشار مردم برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده ای تنها در حرف دم از ولایت مداری میزنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..