تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش مسئولین املش برای مقابله با مشکلات احتمالی برف

فرماندار املش به همه مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف پایان هفته هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، یونس محمودی فرماندار املش در جلسه ستاد بحران این شهرستان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد؛ مدیران اداری و اجرایی و نیروهای امدادی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به شهروندان در زمینه های مختلف در شرایط برفی روزهای پایانی هفته جاری را داشته باشند تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگری شود.

فرماندار املش گفت: در شرایط بحرانی بارش برف و یخبندان ناشی از آن که سازمان هواشناسی آن را پیش بینی و اطلاع رسانی کرده همه مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای امدادی با حضور شبانه روزی آماده خدمات و رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف سنگین باشند.

وی تأمین مایحتاج ضروری شهروندان از جمله مواد غذایی، بهداشتی، سوخت و آمادگی ارائه خدمات بیمارستان، داروخانه شبانه روزی، پمپ بنزین، سی ان جی، خودپردازبانک ها، نانوایی ها را خواستار شد.

محمودی تصریح کرد: از تمام ظرفیت بخش خصوصی و دولتی و پیمانکاران پروژه های عمرانی برای برف روبی و بازگشایی راه های ارتباطی  بهره برداری شود و شهروندان املشی از پارک خودروی شخصی در معابر اصلی و فرعی خودداری نمایند تا عملیات برف روبی و بازگشایی مسیرهای ارتباطی با سرعت بیشتری انجام و از بروز خسارت به خودروی آنان جلوگیری شود.

فرماندار املش از همه ی شهروندان املشی خواست از تردد غیر ضرور اجتناب کرده و آمادگی لازم برای تحمل شرایط سخت بارش برف سنگین و یخبندان ناشی از آن را داشته باشند و ذخیره آب و نان و سوخت جایگزین و وسایل گرمایشی غیر گازسوز را هم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف از پنجشنبه شب آغاز و اوج آن در روز جمعه، و روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه هم یخبندان خواهد بود و مدت بارش برف هم بین 24 تا 30 ساعت اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش مسئولین املش برای مقابله با مشکلات احتمالی برف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..