تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت در کالیفرنیا/ احتمال شکسته شدن سد اوروویل

هزاران تن از اهالی ایالت کالیفرنیا دو روز پس از ترک خانه هایشان در شهرهای اطراف بزرگترین سد آمریکا، پناهگاه ها را به قصد بازگشت ترک کردند.

صراط: هزاران تن از اهالی ایالت کالیفرنیا دو روز پس از ترک خانه هایشان در شهرهای اطراف بزرگترین سد آمریکا، پناهگاه ها را به قصد  بازگشت ترک کردند.

به گزارش میزان، هزاران تن از اهالی ایالت کالیفرنیا دو روز پس از ترک خانه هایشان در شهرهای اطراف بزرگترین سد آمریکا، پناهگاه ها را به قصد بازگشت ترک کردند.

با این حال شماری از این اهالی به خبر برطرف شدن خطر احتمالی سد اوروویل اعتماد ندارند. 

هر دو مجاری سرریز سد اوروویل در شمال کالیفرنیا بر اثر فشار آب آسیب دیده و این امر سبب درخواست مسوولان از اهالی برای ترک امکان مسکونی شده بود.

در پی تخلیه کافی آب از سد اوروویل به منظور کاهش فشار، «دستور ترک امکان مسکونی» در مناطق حوالی این سد به «هشدار» تغییر کرده است.

این هشدار به معنی آن است که در صورت لزوم ساکنان باید برای ترک مجدد خانه هایشان آماده باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت در کالیفرنیا/ احتمال شکسته شدن سد اوروویل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..