تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهیدی که خبرنگاران را سر کار گذاشت + عکس

شهید مرتضی اسماعیل زاده دوست داشت همیشه کار را برای خدا انجام بدهد و هر بار که می خواستند با او مصاحبه کنند به هر صورتی بود از زیر مصاحبه شانه خالی می کرد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - شهید مرتضی اسماعیل زاده اهل شوخی بود. گاهی در شوخی هایش از اصطلاح تخریب که خودش عضو آن بود استفاده می کرد.

شهیدی که خبرنگاران را سر کار گذاشت + عکس  مرتضی می گفت می روم به هر زحمتی هست پل صراط را منفجر می کنم، می گفت یک چاشنی می برم و اگر راهم ندهند پل را منفجر می کنم و جلوی بهشت را مین کاری می کنم.
شهیدی که خبرنگاران را سر کار گذاشت + عکس  شهید مرتضی اسماعیل زاده دوست داشت همیشه کار را برای خدا انجام بدهد و هر بار که می خواستند با او مصاحبه کنند به هر صورتی بود از زیر مصاحبه شانه خالی می کرد. حتی یک بار دو خبرنگار که از تهران آمده بودند و می خواستند برای صدا و سیما گزارش تهیه کنند به واحد تخریب آمدند؛ بچه ها هم مرتضی را برای مصاحبه معرفی کردند، آنها مقدمات کار را فراهم ساختند. شهید اسماعیل زاده اول خیلی متین و رسمی با آن ها صحبت کرد و کم کم به جاده خاکی زد و با شوخی و طنزپرانی مصاحبه را نیمه تمام رها کرد و هم خبرنگاران را سر کار گذاشت و هم به آنها فهماند که مصاحبه بی مصاحبه.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهیدی که خبرنگاران را سر کار گذاشت + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..