تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر خرید پنت هاوس برای فوتبالیست مشهور در یک برج شمال تهران

بر اساس اخبار رسیده ساکنان این برج بسیار گران‌قیمت که در یکی از مناطق شمالی تهران قرار دارد همگی پزشک و متخصص جراح هستند و در واقع یکی از شروط خرید مجتمع در این برج، پزشک‌بودن فرد خریدار است؛ در غیر این‌صورت راهی برای خریداری پنت‌هاوس‌های گران‌قیمت این برج وجود ندارد.

اما اخیرا یکی از چهره‌های بسیار مشهور فوتبال ایران اقدام به خرید یکی از پنت‌هاوس‌های این برج کرده است. در واقع واحد مدیریت و فروش برج مربوطه پس از اینکه متوجه شده خریدار یکی از چهره‌های بسیار مشهور فوتبال ایران است، به سرعت با وی وارد معامله شده است اما ساکنان این برج که همگی پزشک و جراح هستند به محض اطلاع از این اتفاق در نامه‌ای که رونوشت آن به آقای فوتبالیست هم ارسال شده، خواستار این شدند که وی معامله خود را فسخ کند چون اصلا نمی‌توانند تحمل کنند یک فرد مشهور در برج حضور داشته باشد و حاشیه‌های احتمالی برای ساکنان رقم بزند.

البته ناگفته نماند که آقای فوتبالیست مشهور هم که انتظار چنین برخوردی را نداشته است، تصمیم دارد در جلسه‌ای با حضور مالکان در این خصوص صحبت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر خرید پنت هاوس برای فوتبالیست مشهور در یک برج شمال تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..