تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود یک سازمان اطلاعاتی در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ملت بحرین در تاریخ 14 فوریه 2011 به خیابان ها آمد تا اعلام کند روند تغییر حکومت و روی کار آوردن حکومت مردمی و حاکمیت قانون و ارزشهایی چون عدالت، کرامت و آزادی برپایه اصل برابری در حقوق و وظایف و نفی استبداد و دیکتاتوری و انحصار قدرت و ثروت، آغاز شده است.

مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

رژیم بحرین تاکنون برای سرکوب اعتراض های مردمی شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و به زندان‌های طولانی مدت محکوم کرده است.

"علی الاحمد" مدیر مرکز مطالعات خلیج در واشنگتن در مصاحبه با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به تحولات بحرین و ششمین سالگرد انقلاب این کشور پرداخت.

نفاق جامعه بین‌الملل آشکارا در قبال انقلاب بحرین بروز یافته است

این فعال سیاسی عربستانی در این مصاحبه گفت: انقلاب بحرین با چالش‌های متعددی مواجه است چون نظام‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با این انقلاب مخالف هستند و می‌توان گفت نمونه بارز انقلابی است نفاق جامعه بین‌الملل در قبال آن بروز یافته است و می‌توان از این رفتار جامعه جهانی به کفر سیاسی تعبیر کرد. چون در همان زمانی که جامعه بین‌الملل و کشورهای غربی از افراد مسلح در سوریه حمایت کردند که این افراد فجیع‌ترین جنایت‌ها را در سوریه مرتکب شدند اما در مقابل آشکارا در مقابل انقلاب مردمی ایستادند که کاملا مسالمت‌آمیز بوده است.

درد و رنج مردم بحرین جز با سرنگونی رژیم آل‌خلیفه تسکین نمی‌یابد

وی افزود: در بحرین شاهد دو جریان هستیم که یک جریان، رژیم حاکم بر این کشور است که کاملا طائفه‌ای و فرقه گرایانه رفتار می‌کند و به آمریکا و انگلیس وابسته است و جریان دوم نیز اغلبیت مردم بحرین هستند و این دو جریان کاملا در مقابل یکدیگر قرار دارند و هیچ امیدی به اصلاحات در رژیم حاکم بر بحرین وجود ندارد و این بدان معناست که انقلاب بحرین سال‌های متمادی ادامه خواهد داشت و تا زمانی که این رژیم وجود داشته باشد انقلاب مردم بحرین نیز ادامه دارد چون درد و رنج‌هایی که مردم بحرین طی این شش سال متحمل شدند جز با سرنگونی و از بین رفتن این رژیم تسکین نخواهد یافت. واقعیت آن است که رژیم آل خلیفه بحرین را به اشغال خود در آورده است و با ملت بحرین بیگانه است و به گونه‌ای با مردم برخورد می‌کند گویی که این کشور را اشغال کرده و این یک حقیقت است.

انگلیس تامین مالی و آموزش نیروهای امنیتی آل‌خلیفه را برعهده دارد

مدیر مرکز مطالعات خلیج در واشنگتن در ادامه این مصاحبه و در پاسخ به سوالی درباره دلایل سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر نظیر آمریکا و انگلیس در قبال جنایت‌های رژیم آل خلیفه گفت: تردیدی وجود ندارد که این کشور تنها به فکر منافع خود و استفاده از ثروت‌های دیگر کشورها هستند تا زمانی که سران کشورهای عربستان و بحرین به آمریکا و انگلیس وابسته باشند نمی‌توان هیچگونه رفتارهای اخلاقی را از واشنگتن و لندن در قبال مردم بحرین انتظار داشت. آمریکا و انگلیس به صورت تحقیر آمیزی به کشورهای اسلامی و عربی نگاه می‌کنند وحتی اخیرا فاش شد که انگلیس به تامین مالی و آموزش نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه پرداخته تا آنها به کشتار و تهدید مردم بحرین بپردازند و این رفتار انگلیسی‌ها چیز تازه‌ای به شمار نمی‌آید.

وجود یک سازمان اطلاعاتی در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین

نکته جالب توجه این است که آمریکا یک سازمان اطلاعاتی در ناوگان پنجم نیروی دریایی خود که در بحرین مستقر است، دارد که اعضای آن عرب و انگلیسی هستند و یکی از شرایط پیوستن به این سازمان، عدم شیعه بودن است و وطیفه این سازمان تجسس و جاسوسی از فعالان سیاسی و مخالفان رژیم آل خلیفه است.

می‌توان گفت که آمریکا دو وجه دارد که از یکی از آنها برای تسکین مردم با استفاده از مفاهیمی نظیر حقوق بشر و ادامه و حفظ فعالیت‌های مسالمت آمیز بوده و وجه دوم آن حمایت از سرکوب و کشتار رژیم آل خلیفه علیه فعالان سیاسی بحرینی است. می‌توان گفت که رژیم آل خلیفه بازیچه این قدرت‌ها به شمار می‌آید و اینها نمایندگان آمریکا و انگلیس در بحرین هستند.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود یک سازمان اطلاعاتی در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..