تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک موشک بالستیک به فرودگاه عربستان توسط نیروهای یمنی

شلیک موشک بالستیک به فرودگاه عربستان توسط نیروهای یمنی

به گزارش المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه چهارشنبه یک موشک بالستیک را به فرودگاه منطقه ای «ابها» واقع در منطقه «عسیر» شلیک کرد.

در همین راستا، یک منبع نظامی تاکید کرد که موشک بالستیکی که به فرودگاه ابها شلیک شده است با دقت بالا به هدف اصابت کرد.

گفتنی است که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن چندی پیش نیز پایگاه نظامی سعودی در منطقه «المزاحمیه» واقع در غرب ریاض پایتخت عربستان را با یک موشک از نوع «برکان ۲» هدف قرار داد.

حملات نیروهای یمنی به داخل عمق سعودی در واکنش به ادامه تجاوز سعودی ها به یمن صورت می گیرد.

رژیم سعودی به همراه چند کشور عربی دیگر وابسته به خود نزدیک به دو سال است تجاوز به یمن را آغاز کرده است. در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک موشک بالستیک به فرودگاه عربستان توسط نیروهای یمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..