تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنزما،بهترین گلزن فرانسوی لیگ قهرمانان شد

کریم بنزما با گلی که امشب در دیدار مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، تعداد گل های خود در این رقابت ها را به 51 رساند و بالاتر از هموطن خود تیری آنری در رتبه پنجم بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان قرارگرفت و بهترین گلزن فرانسوی تاریخ این مسابقات شد.

 هدف بعدی او، پشت سر گذاشتن رود فن نیستلروی هلندی است که 56 گل زده است.

بنزما که با 46 گل زده در اوایل فصل 2017-2016 جایی در بین 10 گلزن برتر لیگ قهرمانان نداشت با زدن 5 گل در 4 بازی اخیر کسانی مانند اوزه بیو و دی استفانو را پشت سر گذاشت و حالا گلزن ترین فرانسوی لیگ قهرمانان اروپا است.

بنزما 51 گل خود در لیگ قهرمانان را در 88 بازی برای لیون و رئال مادرید به ثمر رسانده است.

گفتنی است رونالدو با 95 گل زده بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنزما،بهترین گلزن فرانسوی لیگ قهرمانان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..