تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاحیه نمایشگاه بهاره افشاری در گالری آریانا

افتتاحیه نمایشگاه بهاره افشاری در گالری آریانابه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه مفهومی و ویدئوآرت بهاره افشاری جمعه بیست و نه بهمن ماه، ساعت چهار با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگی و ورزشی افتتاح می‌شود.

«دچار» نام نمایشگاه بهاره افشاری نقاش، طراح لباس و بازیگر است. او قضاوت را دستمایه قرار داده و با این عنوان سراغ چهره‌های مطرحی نظیر رضا کیانیان، مهران مدیری، برانکو ایوانکوویچ، شمس لنگرودی، پوران درخشنده، مسعود ده نمکی، رضا رشیدپور و حسین محجوب رفته است و نظر آنها را در مورد این موضوع جویا شده و آن را در قالب ویدئوآرت، عکس و حجم ارائه داده است.
 
در بخشی از بروشور این نمایشگاه آمده: همه ما روزی دچار می‌شویم، دچار که شدیم به دچارشدگان می‌اندیشیم. شما به این دچار دعوتید.
 
بهاره افشاری فارغ‌التحصیل نقاشی از دانشگاه هنر و معماری است. او در سال 1383 به عنوان جوان‌ترین طراح لباس انتخاب شد. افشاری اولین نمایشگاه  انفرادی نقاشی-کلاژ خود را در سال 1387 برگزار کرد.  
 
نمایشگاه «دچار» جمعه ۲۹ بهمن ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود و تا ششم اسفندماه در گالری آریانا برپا خواهد بود. علاقمندان می‌توانند همه روزه (بجز شنبه ها که گالری تعطیل است) از این نمایشگاه در گالری آریانا به نشانی الهیه، انتهای مریم شرقی،  فرشته پلاک 9 دیدن نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاحیه نمایشگاه بهاره افشاری در گالری آریانا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..