تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببرهای چاق در باغ وحش چین + تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در باغ وحشی در چین از ببرهایی محافظت می شود که تنها می خورند و به پشت لم می دهند. این ببرها بقدری چاق هستند که به سختی تکان می خورند و البته دلیل این همه تغییر وزن آنها مشخص نیست.

کارکنان باغ وحش می گویند که اینها در فصل بهار و زمستان به یکباره تغییر وزن دادند. این حیوانات به دلیل وزن زیاد قادر به حرکت نیستند از این رو شکارچیان انها را به باغ وحش منتقل کردند تا در اثر گرسنگی و تنبلی نسلشان منقرض نشود.

ببرهای چاق در باغ وحش چین + فیلم  ببرهای چاق در باغ وحش چین + فیلم  ببرهای چاق در باغ وحش چین + فیلم  ببرهای چاق در باغ وحش چین + فیلم  ببرهای چاق در باغ وحش چین + فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببرهای چاق در باغ وحش چین + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..