تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع مقدس ،گنجینه عظیم فرهنگی است / اعزام 380 دانش آموز خرم آبادی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج؛

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: دفاع مقدس یک گنجینه عظیم فرهنگی است؛و اردوهای راهیان نور برنامه ای مناسب جهت معرفی و انتقال فرهنگ مقاومت ، باور و عقیده جوان دوران دفاع مقدس به نوجوان و جوان امروزی است.

سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛ فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در حاشیه اعزام 380 دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: دفاع مقدس یک گنجینه ی عظیم فرهنگی است و همانطوری که رهبری فرمودند: نباید اجازه بدهیم این حماسه تحریف و یا  به فراموشی سپرده شود.
 
 سرهنگ بازگیر اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یک برنامه ی فرهنگی مناسب جهت معرفی صحیح و انتقال فرهنگ مقاومت، رشادت ها، باور  و عقیده، جوانان دوران دفاع مقدس به نوجوان و جوان امروزی است.
 
وی ضمن بیان این که مقاومت و ایستادگی باید در بین نسل جوان ما نهادینه شود در خصوص اهداف برپایی اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت: انتقال فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثار و شهادت به نسل امروز ازجمله اهداف برپایی اردوهای راهیان نوراست.
 
سرهنگ بازگیر با اعلام این که عصر امروز تعداد 380 دانش آموز برادر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند گفت: درهر اتوبوس این کاروان، مربیان تربیتی ،بصیرتی ، روحانیون و راویان دوران دفاع مقدس جهت آشنایی دانش اموزان با مسائل سیاسی، بصیرتی و هم چنین آشنایی هر چه بیش تر آن ها با مناطق عملیاتی جنگ 8 ساله حضور دارند.
 
وی بازدید از یادمان های شهدای عملیات والفجر 8، اروند کنار و یادمان های شهدا ی شلمچه و هویزه را از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دانش آموزان راهی سفر نور عنوان کرد.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع مقدس ،گنجینه عظیم فرهنگی است / اعزام 380 دانش آموز خرم آبادی به اردوی راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..