تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید تجهیزات برای مقابله با آلودگی های احتمالی نفتی

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای پیشگیری از آلودگی های احتمالی نفتی 6میلیارد و 380 میلیون ریال تجهیزات خریداری کرد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه اسکیمر به ظرفیت 14 متر مکعب در ساعت با قابلیت جمع آوری نفت سبک و سنگین، 300متر بوم مهار لکه‌های نفتی، مخزن ذخیره موقت نفت با قابلیت راه‌اندازی آسان به ظرفیت 15 متر مکعب، 2 دستگاه مولد هوا برای برپایی مخزن ذخیره و آماده کردن بوم‌های مهار نفت است.
هوشنگ صیدالی با اشاره به اینکه این تجهیزات به صورت مداوم از سوی متخصصان این شرکت مورد آزمایش قرار می گیرند و در زمان بروز حوادث و عملیات مهار آلودگی با شتاب بیشتری انجام می شود افزود: از سوی کارشناسان برجسته داخلی و خارجی 320 نفر ساعت آموزش‌های لازم را فرا گرفتند تا در هنگام عملیات، آمادگی لازم را داشته باشند.
 وی گفت:با خرید این تجهیزات میزان آمادگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از نشت نفت در رودخانه ها، دریا و همچنین جلوگیری از آسیب به محیط زیست از جمله آبزیان و مراتع و تاسیسات حاشیه رودخانه ها افزایش یافته است.
وجود بیش از 78هزار هکتار فضای سبز در داخل و بیرون، احداث گودال با پوشش‌های مناسب در راستای جلوگیری از نفوذ مایعات به درون زمین از جمله اقداماتی است که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای حفاظت از محیط زیست پیرامون خود انجام داده است.
شرکت نفت و گاز گچساران دومین شرکت تولید کننده نفت در منطقه جنوب کشور است که افزون بر 20 درصد نفت کشور را تولید می کند
Bookmark and Share



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید تجهیزات برای مقابله با آلودگی های احتمالی نفتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..