تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قضاوت دستمایه آثار یک هنرمند شد

نمایشگاه مفهومی و ویدئوآرت بهاره افشاری با عنوان «دچار» گشایش می‌یابد.

به گزارش سینماخبر، این بازیگر، نقاش و طراح لباس، قضاوت را دستمایه آثارش قرار داده و با این عنوان، سراغ چهره‌های مطرحی مانند رضا کیانیان، مهران مدیری، آیدا سرکسیان (همسر احمد شاملو)، یاس (یاسر بختیاری)، فرزندان اکبر هاشمی، برانکو ایوانکوویچ، شمس لنگرودی، پوران درخشنده، ناصر محمدخانی، آمنه بهرامی، مسعود ده‌نمکی، رضا رشیدپور و حسین محجوب رفته و نظر آن‌ها را درباره این موضوع جویا شده و آن را در قالب ویدئوآرت، عکس و حجم ارائه داده است.

 

نمایشگاه دچار

در بخشی از بروشور این نمایشگاه آمده است: «همه ما روزی دچار می‌شویم، دچار که شدیم به دچارشدگان می‌اندیشیم. شما به این دچار دعوتید.»

بهاره افشاری فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر و معماری است. او در سال ۱۳۸۳ به‌عنوان جوان‌ترین طراح لباس انتخاب شد. افشاری اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی - کلاژ خود را در سال ۱۳۸۷ برگزار کرد.

نمایشگاه «دچار» جمعه ۲۹ بهمن ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود و تا ششم اسفندماه در گالری «آریانا» به نشانی الهیه، انتهای مریم شرقی، فرشته، شماره ۹ برپا خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز (به‌جز شنبه‌ها) از این نمایشگاه دیدن کنند.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قضاوت دستمایه آثار یک هنرمند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..