تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آناناس همه جای دنیا آناناسه به جز یک کشور! + عکس

آناناس میوه ای است که مردم تمام نقاط جهان آن را می شناسند و با لذت از فواید ان استفاده می کنند ولی یک کشور شاید تافته ی جدا بافته است که در مورد این میوه با همه جای دنیا فرق دارد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30می دانید که اسامی کشور ، میوه و حیوانات در زبان های مختلف با یکدیگر متفاوت است و چیز عجیبی نیست که مردم هر کشور ان را به زبان خود تلفظ کنند ولی تصویر که در این مطلب می بینید یک اسئثنا را نشان می دهد آن هم یکی بودن تلفظ و نام میوه ی اناناس در تمام دنیا البته به جز یک کشور.

جدولی که مقابل عکسآناناس منتشر شده را با دقت نگاه کنید ، تمام کشورهایی که نامشان در جدول ذکر شده یا بهتر است بگوییم تمام زبان های ذکر شده این میوه را با همین نام و تلفظ می نشاسند به جز یک زبان یعنی زبان انگلیسی.

عکس جدولی که نشان می دهد زبان انگلیسی متفاوت با زبان های دیگر آناناس را می خواند

اسم آناناس

سند تفاوت جالب اسم آناناس در زبان انگلیسی با زبان های دیگر دنیا

منبع:نمناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آناناس همه جای دنیا آناناسه به جز یک کشور! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..