تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام جهانی 2026 با 48 تیم برگزار می شود(+سهمیه قاره ها)

به گزارش آسمونی، اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال که وعده داده بود در صورت کسب ریاست تعداد تیم های حاضر در جام جهانی را افزایش می دهد امروز به وعده اش عمل کرد و طرح موجود در فیفا برای افزایش تیم ها را به تصویب رساند. 

fifa world cup brazil ball wallpaper photos جام جهانی 2026 با 48 تیم برگزار می شود(+سهمیه قاره ها)

البته این تصمیم باید در شواری فیفا و با اکثریت آرا انجام می شد و حالا شورای فیفا اعلام کرده که جام جهانی فوتبال از سال ٢٠٢۶ با حضور ۴٨ تیم در قالب ١۶ گروه سه تیمی برگزار می شود.

در این رقابتها و در مرحله گروهی دو تیم اول هر گروه به  مرحله دوم صعود می کنند و پس از آن بازیها به صورت تک حذفی برگزار می شود. در واقع در مرحله مقدماتی هر کشور، دو بازی انجام می دهد.

سهمیه قاره ها در طرح جدید به این شرح است:

اروپا ١۶ تیم

آفریقا ٩/۵ تیم

آسیا ٨/۵ تیم

آمریکای جنوبی ۶/۵ تیم

آمریکای شمالی و مرکزی ۶/۵ تیم

اقیانوسیه یک تیم

منبع: خبرگزاری عصرایران

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام جهانی 2026 با 48 تیم برگزار می شود(+سهمیه قاره ها)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..