تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی كنايه‌آميز خانم بازيگر در مراسم اكران خصوصی فيلم ماحی

تشكر كنايه‌آميز خانم بازيگر در مراسم اكران خصوصی فيلم ماحیبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «ماحی» ساخته داود خیام با حضور برخی از سینماگران و اهالی رسانه در خانه همایش برگزار شد.
 
پس از نمایش فیلم، بازیگران و برخی عوامل روی صحنه آمدند. داود خیام كارگردان ماحی گفت: خوب یا بد کاری بود که از دستم بر می‌آمد اما امیدوارم لذت کافی را برده باشید.
 
وی افزود: از تلاش جواد نوروزبیگی در تهیه و دریافت پروانه نمایش فيلم قدردانی می کنم.
 
مهران احمدی بازيگر فيلم ماحی بیان کرد: خوشحالم که شما اینجا هستید و از شما تشکر می‌کنم. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید.
 
آنا نعمتی ديگر بازيگر اين فيلم عنوان کرد: امیدوارم این فیلم دینش را با مسائل و مشکلاتی که برای فیلم پیش آمد، ادا کرده باشد.
 
وی افزود: از خیام که دو سال پای فیلم ايستاد، تشکر می کنم. از کسانی که فیلم را به جشنواره راه ندادند و فیلم ما را تحریم کردند هم قدردانی می کنم.
 
گفتنی است؛ هنگامه حمیدزاده، سید جمال ساداتیان، منوچهر هادی، یکتا ناصر، مسعود سلامی، محسن امیر یوسفی، همایون ارشادی، آنا نعمتی، مصطفی کیایی، شهرداد روحانی، تهمینه میلانی، خاطره اسدی، جواد نوروزبیگی، مهتاب کرامتی، شایسته ایرانی، فرشید نوابی، نگار آدربایجانی از حاضران در اين مراسم بودند.
 
 
انتهاي پيام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی كنايه‌آميز خانم بازيگر در مراسم اكران خصوصی فيلم ماحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..