تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین سیمرغ‌های بلورین که به گنجینه آستان قدس اهدا شدند

نخستین سیمرغ‌های بلورین که به گنجینه آستان قدس اهدا شدند

فرهنگ > سینما - برای نخستین بار سیمرغ‌های چند فیلم توسط یک تهیه‌کننده سینما تقدیم گنجینه موزه آستان قدس رضوی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه نمایش و تقدیر از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» که شامگاه چهارشنبه ۲۷ بهمن در مجموعه حرم رضوی برگزار شد، تهیه‌کننده این فیلم، سیمرغ‌های دریافتی از سه دوره جشنواره فیلم فجر را به آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

این نمایش فیلم که با حضور فعالان فرهنگی خراسان رضوی برگزار شد، نخستین نمونه در نوع خود بود. در پایان این جلسه، با موافقت آیت‌الله رئیسی، تولیت آستان قدس، سید‌محمود رضوی، تهیه‌کننده سینما، پنج سیمرغ جشنواره فیلم فجر را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

از این پنج سیمرغ، سه سیمرغ متعلق به فیلم «ماجرای نیروز» است که در جشنواره سی و پنجم فجر اهدا شد. دو سیمرغ نیز متعلق به فیلم‌های «دهلیز» و فیلم «درباره الی» است.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین سیمرغ‌های بلورین که به گنجینه آستان قدس اهدا شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..