تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی میستورا محور مذاکرات ژنو را اعلام کرد

کد خبر: ۴۸۱۲۱۸

۱۵۰۳  بازدید

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه سازوکارهای تشکیل دولت، توافق بر قانون اساسی جدید و اجرای انتخابات با نظارت سازمان ملل را محور مذاکرات ژنو اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: به گزارش النشره، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در سخنانی محورهای دور جدید مذاکرات صلح سوریه در ژنو را اعلام کرد.

در همین راستا، »استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد: جدول برنامه های مذاکرات ژنو که هفته آینده برگزار می شود، بر اساس قطعنامه شورای امنیت با هدف پایان دادن به درگیری ها است و به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت بر سه محور اصلی شامل سازوکارهای تشکیل دولت، توافق بر قانون اساسی جدید و اجرای انتخابات با نظارت سازمان ملل متمرکز است.

این در حالی است که روز پنج شنبه نیز مذاکرات صلح سوریه در شهر آستانه قزاقستان ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، مذاکرات آستانه با تلاشهای ایران، روسیه و ترکیه با هدف برقراری صلح در سوریه ترتیب داده شده و دُور اول آن در تاریخ ۶ ژانویه در پایتخت قزاقستان برگزار گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی میستورا محور مذاکرات ژنو را اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..