تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم از سوی پایگاه ام کلثوم

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم از سوی پایگاه ام کلثوم بخشی از اخبار کوتاه حوزه 6 حضرت فاطمه(س) ناحیه بسیج امام حسین(ع) می باشد.

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم از سوی پایگاه ام کلثوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئولانی از حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بازرسی و تعلیم و تربیت حوزه 6 حضرت فاطمه(س) از حلقه های صالحین پایگاه کوثر بازدید کردند.

همچنین نشست روشنگری حوزه 6 خواهران در پایگاه شهدای 19 دی با حضور عموم مردم وسخنرانی علیزاده با موضوع سبک زندگی وفضای مجازی برگزار گردید.

پایگاه ام کلثوم نیز یادوراه شهدای مدافع حرم برگزار کرد؛ در این مراسم که همزمان با دهه فجر برگزار شد، فرمانده ناحیه امام حسین(ع) و خانواده معظم شهدای مدافع حرم وجمعی از بسیجیان حضور داشتند.

از برنامه های جانبی می توان به برگزاری نمایشگاه کتاب ، مداحی و اهداء هدیه به فرزندان شهدای مدافع حرم اشاره کرد.

همچنین نظارت ستادی حوزه از پایگاه شهیده انجام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم از سوی پایگاه ام کلثوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..