تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از نفرات برتر گروه‌های جهادی استان قم تجلیل شد

همایش تجلیل و تقدیر از نفرات برتر گروه‌های برتر جهادی بسیجی سال ۹۵ استان قم برگزار شد.

از نفرات برتر گروه‌های جهادی استان قم تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش تجلیل و تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر جهادی بسیجی،طلاب و محلات قم،عصر امروز با حضور  سید حسین فرهادی ،مسئول بسیج  سازندگی سپاه استان قم در مجتمع شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم،با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت:هر کس که در اردوهای جهادی مشارکت می‌کند یک درجه از بقیه مردم بالاتر است،امروز شبیه‌ترین نمونه برای رزمندگان دوران جنگ و سازندگی، اردوهای جهادی است.

فرهادی ضمن بااهمیت قلمداد کردن  روحیه جهادی در بین جوانان، به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد، و گفت:متأسفانه بسیاری از مسئولان فقط به حیطه کاری خودشان توجه دارند و از درد جامعه بی‌خبرند.

وی  بابیان اینکه طی چند سال گذشته محوریت اصلی گروه‌های جهادی،بحث اقتصاد مقاومتی بوده  است،تأکید کرد:با قاطعیت می‌توانم بگویم بسیاری از تولیداتی که با برندهای خارجی در بازار عرضه می‌شود، تولید داخل است ولی ازآنجایی‌که طی سالیان متمادی، این فکر و فرهنگ را در ما القا کرده‌اند که جنس خارجی بهتر است، با مارک‌های خارجی وارد بازار مصرف می‌شود.

فرهادی ادامه داد:در صنایع موشکی و دفاعی به این باور که "ما می‌توانیم "رسیده‌ایم،اگر در صنایع دیگر نیز به این باور برسیم، شرایط اقتصادی ما متفاوت خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم با  نوید  اینکه تنها یک منطقه محروم در استان وجود دارد،بیان کرد:روستای قم رود، تنها منطقه محروم استان قم است که از ضریب محرومیت 6 برخوردار است،این درحالی‌که است که در بسیاری از استان‌های  کشور ،مناطقی وجود دارد که بالاترین ضریب محرومیت یعنی ضریب 9 برخوردار هستند.

وی ادامه داد:برای عمران و اشتغال  این بخش، قرارگاهی بنام پیشرفت و آبادانی شکل‌گرفته،تا در ظرف مدت 3سال این روستا به یک منطقه آباد تبدیل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از نفرات برتر گروه‌های جهادی استان قم تجلیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..