تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس دو شیفته می شود

با توجه به حجم کار و مدت زمانی که برای موافقان و مخالفان در استیضاح و کلیات بودجه در آیین‌نامه پیش‌بینی شده، نمی‌توان این دو موضوع را در یک روز مورد بررسی قرار داد و به همین خاطر کلیات لایحه بودجه سال 96 در روز دوشنبه دوم دی‌ماه 95 بررسی خواهد شد.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکشنبه هفته آینده دستورکار مجلس رسیدگی به طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خواهد بود و کلیات لایحه بودجه سال 96 در روز دوشنبه هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم کار و مدت زمانی که برای موافقان و مخالفان در استیضاح و کلیات بودجه در آیین‌نامه پیش‌بینی شده، نمی‌توان این دو موضوع را در یک روز مورد بررسی قرار داد و به همین خاطر کلیات لایحه بودجه سال 96 در روز دوشنبه دوم دی‌ماه 95 بررسی خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: جلسات علنی مجلس از یکشنبه هفته آینده تا پایان بررسی لایحه بودجه سال 96 به استثنای روزهای تعطیل به صورت دو شیفت ادامه خواهد یافت و البته بعید می‌رسد که جلسات به شیفت سوم کشیده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس دو شیفته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..