تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۱۰ درصدی اهدای خون در بهمن امسال/ لزوم اعتباربخشی دستگاه تست هموگلوبین

مجید مسلمی معاون جذب اهداکنندگان خون انتقال خون استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه اهدای خون در دهه فجر امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است، بیان کرد: خوشبختانه در بهمن امسال با همکاری بعضی از ادارات و سازمان ها و افزایش تیم های سیار جهت کمک به بیماران اهدای خون، در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.

مسلمی بیان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز تعداد قابل توجهی از مردم در این عمل نیک شرکت کردند.

معاون جذب اهداکنندگان انتقال خون استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دستگاه تست هموگلوبین خون اظهار داشت: این دستگاه برای بکارگیری در سازمان و مراکز انتقال خون باید عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه این دستگاه می تواند با استفاده از نور هموگلوبین خون را اندازه گیری کند، یادآور شد: دستگاه تست هموگلوبین خون در ابتدا باید اعتباربخشی شود و تاییدیه لازم جهت استفاده از آن گرفته شود تا هموگلوبین خون مراجعه کنندگان را جهت تسریع در روند کار اندازه گیری کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۱۰ درصدی اهدای خون در بهمن امسال/ لزوم اعتباربخشی دستگاه تست هموگلوبین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..