تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت نیت شوم جوان با 2 زن آبادانی در شب ولنتاین

عاقبت نیت شوم جوان با 2 زن آبادانی در شب ولنتاین

 

قرار پسر جوان با دو زن آبادانی لو رفت و یکی از بستگان خانمهای آبادانی وقتی آنها را داخل ماشین پسر غریبه دید به تعقیب آنها پرداخت . به گزارش ایران ناز پسر جوان که قصد داشت با 2 زن در شب ولنتاین رابطه برقرار کند در برابر حمله مردان غریبه طایفه زنان قرار گرفت. 

 

به گزارش ایران ناز عقربه ها ساعت 21:30 دقیقه دوشنبه 25 بهمن ماه سال جاری را نشان میداد که ماموران کلانتری 18 آبادان در جریان درگیری چند مرد و زن در منطقه ذوالفقاری قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران به سمت محل حرکت کردند.

 

ماموران زمانیکه در محل حاضر شدند هیچ اثری افراد در درگیری نبود و تنها خودروی سمند تخریب شده ای در صحنه درگیری جا مانده بود.

 

تیم پلیسی در تحقیقات پی بردند خودرو برای مرد جوانی است که قصد داشته با 2 زن جوان برای یک رابطه شوم به خانه اش برود که یکی از آشنایان 2 زن متوجه این ماجرا شده و به تعقیب آنها راه افتاده و در مسیر اهالی طایفه را از این سناریوی با خبر کرده است.

 

در ادامه مشخص شد که چند جوان برای انتقام گیری و ادب کردن پسر جوان با حضور جلوی خانه پسر جوان اقدام به تخریب خودروی وی کرده و همین باعث درگیری بین چند جوان با صاحب خودرو شده است.

 

بدین ترتیب ماموران برای جلوگیری از درگیری بین طایفه ای و انتقام گیرانه با دستور بازپرس پرونده برای دستگیری افراد شرکت کننده در این درگیری وارد عمل شدند.

 

ماموران با کاوش های فنی موفق شدند 2 زن جوان و 4 جوانی که اقدام به کتک کاری با پسر جوان کرده بودند را دستگیر کنند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.بنا به این گزارش، ماموران در زمان دستگیری متهمان یک اسلحه شکاری غیرمجاز در داخل خودرو شدند

 

مطالب مرتبط:

 

رابطه نامشروع خواننده مشهور ایرانی را ممنوع الکار کرد

 

رابطه نامشروع زن شوهردار با پسری در مترو تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت نیت شوم جوان با 2 زن آبادانی در شب ولنتاین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..