تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین دور رایزنی‌های جابری‌انصاری با بشار الجعفری و لاورنتیف/گفت‌وگو درباره آخرین تحولات نشست آستانه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دومین دور گفت‌وگوهای هیات‌های اعزامی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه به اجلاس بین‌المللی آستانه، شامگاه امروز (چهارشنبه) انجام شد.

حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و بشار الجعفری سفیر و نماینده دائم سوریه نزد سازمان ملل متحد در دور دوم رایزنی‌های دو کشور در ارتباط با آخرین تحولات روند آستانه و برنامه اجلاس گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

همچنین عصر امروز دومین دور رایزنی‌های هیات‌های اعزامی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه به اجلاس بین‌المللی آستانه، انجام شد.

جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و لاورنتیف نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه در این دور از رایزنی‌ها، در خصوص آخرین تحولات اجلاس آستانه و برنامه‌های اجلاس بحث و تبادل نظر کردند.

نشست‌های تخصصی و دو و سه‌جانبه دور دوم اجلاس بین‌المللی سوریه در آستانه، دیروز و امروز در پایتخت قزاقستان برگزار شده و تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت. نشست عمومی اجلاس بعد از ظهر فردا پنجشنبه بیست و هشت بهمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/OJG43N



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین دور رایزنی‌های جابری‌انصاری با بشار الجعفری و لاورنتیف/گفت‌وگو درباره آخرین تحولات نشست آستانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..