تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه به دنبال فروش لوازم آرایشی در آسیا

کد خبر: ۴۸۱۱۹۹

۶۱  بازدید

شرکت لیتوال، بزرگترین فروشگاه های زنجیره لوازم آزایشی و بهداشتی روسیه در نظر دارد تا محصولات خود را به بازارهای آسیایی صادر کند.

خبرگزاری ایسنا: شرکت لیتوال، بزرگترین فروشگاه های زنجیره لوازم آزایشی و بهداشتی روسیه در نظر دارد تا محصولات خود را به بازارهای آسیایی صادر کند.

از رامبلر، تاتیانا والادینا - مدیر عامل این کمپانی - گفت: ما در حال حاضر کارخانه تولیدی محصولات آرایشی با برند «لورن » را در حومه مسکو داریم که انواع محصولات آرایشی را تولید می کند و به زودی برندهای دیگری هم در این مجموعه تولید خواهند شد.

وی افزود: در دو سال گذشته در نظر داشتیم تا وارد بازارهای جدید در منطقه آسیا شویم اما بحران اقتصادی تا حدودی مانع از این کار شد و اکنون تصور می کنیم که زمان حضور در این بازارها فرا رسیده است.

به گفته والادینا، جذاب ترین بازار در مرحله اول برای این کمپانی بازار چین است. شرکت آرایشی و بهداشتی لیتوال در سال ۱۹۹۷ میلادی در روسیه تاسیس شد و اکنون با داشتن بیش از ۹۰۰ شعبه در این کشور، یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار ۱۴۵ میلیون نفری روسیه است. این کمپانی نمایندگی فروش صدها برند معتبر جهانی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی را دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه به دنبال فروش لوازم آرایشی در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..