تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازهم برق خوزستان قطع شد

امام جمعه موقت اهواز گفت: تحمل قطعی برق با وجود گرمای بسیار شدید هوا اصلا برای مردم قابل تحمل نیست و حتما تلفات خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده با اشاره قطعی مکرر برق و آب و نیز وضعیت این روزهای استان خوزستان اظهار داشت: حوادثی که اخیرا در استان خوزستان به وجود آمد از جهتی که همه زندگی مردم به برق وابسته است بی‌تردید حوادثی تلخ و ناراحت کننده بوده است.

وی افزود: امروزه اکثر خانه‌ها آپارتمانی هستند و قطعی برق مشکلات زیادی را برای این دسته از مردم آپارتمان‌نشین به وجود می‌آورد به طور مثال با قطع شدن برق، آسانسورها نیز از حرکت متوقف می‌شوند و خروج از آپارتمان‌های چند طبقه را برای بیماران و سالمندان مشکل می‌کند.

امام جمعه موقت اهواز تعطیلی واحدهای تولیدی، صنعتی و توزیعی که ضررهای اقتصادی برای استان در پی دارد را از دیگر مشکلات قطعی مکرر برق در سطح استان دانست و بیان کرد: ابعاد قضیه برای مردم مشخص نیست که آیا این حوادث به دلیل کوتاهی در اجرای مسئولیت‌ها توسط مسئولان رخ داده و یا به دلیل حوادث طبیعی است البته ما در گذشته حوادث طبیعی با شدت بیشتری نیز داشته‌ایم ولی چنین مشکلاتی با این ابعاد را به همراه نداشته است.

وی با اشاره به اینکه قطعا در این زمینه کوتاهی‌ شده، گفت: باید ابعاد این قضیه برای مردم بیان شود که آیا مسئولانی که به جای برنامه‌ریزی برای آینده دچار روزمرگی شده‌اند مقصرند و یا اینکه مسئولان کشوری که اعتبار کافی را در اختیار مسئولان استانی قرار نداده‌اند، تقصیرکار هستند؟!.

آیت‌الله حسن‌زاده عنوان کرد: این کم‌کاری‌های مسئولان برای مردم نتایج سختی دارد بنابراین امیدواریم با اخذ تصمیمات صحیح این نتایج جبران شود.

به گزارش تسنیم،وی با اشاره به حضور وزیر نیرو به هنگام بحران اخیر در خوزستان گفت: از حضور ایشان تشکر می‌کنیم البته عذرخواهی وزیر نیرو از مردم نیز کار خوبی بود ولی قطعا اینها کافی نیست چرا که بعد از این عذرخواهی‌ها نیز شاهد قطعی برق و دیگر مشکلات بودیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه آیا این مشکلات و حوادث  بار دیگر تکرار می‌‎شود یا خیر جزو نگرانی‌های مردم شده است، درباره اینکه اگر تکرار این حوادث را در تابستان داشته باشیم تصریح کرد: تحمل قطعی برق با وجود گرمای بسیار شدید هوا اصلا برای مردم قابل تحمل نیست و حتما تلفات خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازهم برق خوزستان قطع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..