تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«شکلاتی» آماده نمایش می‌شود/ ساخت «کافه نارون» با موضوع اجتماعی

فیلم سینمایی «شکلاتی» هم اکنون توسط بهمن اردلان در آخرین مراحل صداگذاری قرار دارد و سامان وفایی هم تصحیح رنگ فیلم را برعهده دارد.

 به گزارش سینماخبر، فیلم سینمایی «شکلاتی» هم اکنون توسط بهمن اردلان در آخرین مراحل صداگذاری قرار دارد و سامان وفایی هم تصحیح رنگ فیلم را برعهده دارد. این فیلم قرار است در جشنواره فیلم کودک اصفهان به نمایش در آید.

«شکلاتی» اولین فیلم بلند سینمایی سهیل موفق در ژانر کودک و نوجوان است که شهریور ماه در تهران کلید خورد و اوایل آبان ماه پس از گرفتن سکانس هایی در شمال کشور، فیلمبرداری این پروژه در کارخانه شکلات سازی به پایان رسید.

در خلاصه داستان «شکلاتی» آمده است: همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم ... بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست اما... .

در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، شھره لرستانی و داریوش اسد زاده به ایفای نقش می پردازند. همچنین بازیگران کودک این اثر محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری هستند.

تهیه کنندگی این فیلم برعهده ایرج محمدی است.

سهیل موفق قرار است به زودی فیلم سینمایی «کافه نارون» را که موضوع آن اجتماعی است کلید بزند. البته پروانه ساخت این فیلم پیش از این صادر شده بوده اما با توجه به ساخت «شکلاتی» و به تعویق افتادن پروژه، قرار است دوباره برای تمدید مجوز ساخت اقدام کند.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««شکلاتی» آماده نمایش می‌شود/ ساخت «کافه نارون» با موضوع اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..