تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوژه دست دادن زورکی با ترامپ او را ضایع کرد! + عکس

نگاه ها و رفتار آقای نخست وزیر ترامپ را بازهم سوژه کرد . او که در تمام مدت صحبت چهره ای ناراضی به خود داشت در آخر با دست دادن زورکی به نوعی رئیس جمهور آمریکا را مقابل دوربین ها ضایع کرد.

دست دادن زورکی نخست وزیر کانادا با

باز هم رفتارهای به نشانه نپذیرفتن رئیس جمهور جدید آمریکا و تیترهایی که در مسیر مخالفت با  سیاست های غیرمنطقی ترامپ در رسانه ها منتشر شد.

روز گذشته در جریان دیدار دولاند ترامپ با دو تن از همتایان خود از کشور کانادا و ژاپن رئیس جمهور آمریکا با رفتار و عکس العمل همراه با نارضایتی یکی از دولتمردان باز هم سوژه و مورد تمسخر قرار گرفت.

در جریان این دیدار ترامپ به طور جداگانه با رئیس جمهور ژاپن و نخست وزیر کانادا صحبت کرد .تا پایان  صحبت هایی که بین ترامپ و رئیس جمهور ژاپن انجام شد اتفاق خاصی نیفتاد اما نوبت بهه ملاقات ترام با نخست وزیر کانادا یعنی جاستین ترودو رسید.

رفتارها و حالات چهره جاستین ترودو نخست وزیر کانادا از همان ابتدای دیدار مدام توجه عکاسان را به خود جلب می کرد تا اینکه وقتی مثل پایان تمام دیدارهای این چنینی  نوبت به دست دادن دو دولتمرد رسید به نوعی ترامپ ضایع شد.

ترامپ دستش را دراز کرد اما نخست وزیر کانادا میلی به این کار نداشت ، او که لحظاتی را با چهره ی ناراضی به دست ترامپ خیره شده بود در نهایت به صورت کاملا اجباری با ترامپ دست داد.

سوژه ترامپ سوژه بی میلی دست دادن نخست وزیر کانادا با دونالد ترامپ

بعد از آن در حین خروج از ساختمان ترامپ مدام سعی کرد با شوخی و نزدیک شدن به ترودو مقابل دوربین ها به همه نشان دهد که مشکلی بین ان دو وجود ندارد و از این رفتار به هیچ وجه ناراحت نیست.

سوژه ترامپ عکس جاستین ترودو و دونالد ترامپ

منبع:نمناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوژه دست دادن زورکی با ترامپ او را ضایع کرد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..