تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی وارد کویت شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به دعوت رسمی امیر کویت، شامگاه چهارشنبه وارد این کشور شد و در فرودگاه بین المللی کویت از سوی شیخ صباح احمد جابر الصباح امیر کویت مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

به گزارش انتخاب، در مراسم استقبال رسمی علاوه بر امیر کویت، ولیعهد، نخست وزیر، همه وزرای کابینه دولت و جمع دیگری از مقامات ارشد در فرودگاه حضور یافته و در مراسم استقبال رسمی شرکت کردند.

در مراسم استقبال رسمی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و کویت نواخته شد و اعضای هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور به دکتر روحانی و امیر کویت معرفی شدند.

قرار است رییس جمهوری کشورمان با همراهی امیرکویت در محل اقامت حضور یافته و پس از دیدار و گفت‌وگو با جمعی از مقامات ارشد کویت با امیر این کشور نیز در کاخ امیری دیدار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی وارد کویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..